Tortie kontoen
Fra : Leyna

Dato : 15-08-06 07:40

Nu har jeg været inde at kigge på donationerne til Tortiekontoen nogle
gange og det afføder altså et spørgsmål...

Jeg overførte d. 04-07-2006 100 kr. til kontoen, og jeg ved da godt at
det bestemt ikke er nogen herregård, men da andre donationer (på samme
beløb) er blevet påført, så kommer jeg i tvivl om de overhovedet er
nået derhen hvor de skal.

Jeg er ikke specielt "fornærmet" over ikke at være nævnt, men jeg vil
heller ikke smide penge efter ingenting, eller bare forære dem væk til
en vildt fremmed. Så hvis det lige kan tjekkes op, om pengene reelt
når frem ville jeg være en smule roligere.

Jeg tænkte at liste måske ikke var helt opdateret, men der er
donationer fra både d. 5-7 og d. 17-7, så det skulle ikke være
tilfældet.

Jeg synes jo at denne konto er en brilliant ide, men den ryger i
vasken hvis den ikke når de rette ejermænd (kattene).

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Denise

Dato : 15-08-06 15:55

Leyna wrote:

> Jeg synes jo at denne konto er en brilliant ide, men den ryger i
> vasken hvis den ikke når de rette ejermænd (kattene).

Leyna, DET er i hvert fald en ting du kan være sikker på de gør

Marianne kommer nok på banen om opdatering mangler, eller pengene er gået
forkert.

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-08-06 17:54

Hej Leyna

Der er kun en postering fra d. 4/7, fra Denise så et eller andet må være
gået galt

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Sabina H.

Dato : 15-08-06 18:37

Marianne Hellemose wrote:
> Hej Leyna
>
> Der er kun en postering fra d. 4/7, fra Denise så et eller andet må
> være gået galt

har du tjekket de tre efterfølgende dage??
når det er bankoverførsel mellem forskellige banker, kan det tage op til 3
bankdage at overføre penge, uanset beløbet....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-08-06 19:52

Ja der er kommet et par posteringer efter, den sidste 2/8, men ingen fra
Leyna

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Leyna

Dato : 15-08-06 20:25

On Tue, 15 Aug 2006 18:54:00 +0200, "Marianne Hellemose"
<catsFJERN@webnetmail.dk> wrote:

>Hej Leyna
>
>Der er kun en postering fra d. 4/7, fra Denise så et eller andet må være
>gået galt

Det er der osse. Er der skiftet konto nummer?
Jeg kan nemlig se at det konto nr. jeg har sendt penge til overhovedet
ikke minder om det der står på hjemmesiden. Nu er jeg da totalt
forvirret, men det plejer jeg altså ikke at være når det gælder om
pengesager... og jeg er da ked af bare at have smidt penge, som skulle
være gået til katte, ud af vinduet. :(
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Denise

Dato : 15-08-06 20:41

Leyna wrote:

> [...]
> forvirret, men det plejer jeg altså ikke at være når det gælder om
> pengesager... og jeg er da ked af bare at have smidt penge, som skulle

Kan det være til f.eks. Elrond kontoen 9506 - 4576095139
( www.katteinfo.com/konto.htm)

--
Hilsen Denise

Fra : Leyna

Dato : 15-08-06 21:41

On Tue, 15 Aug 2006 21:41:14 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

>Kan det være til f.eks. Elrond kontoen 9506 - 4576095139
>( www.katteinfo.com/konto.htm)

Nope. Og dér mente jeg nu heller ikke at de ville være kastet væk.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-08-06 21:40

Der blev skiftet kontonr i Feb. 2005, kontoen blev oprettet i Maribo afd. i
sin tid og af en eller anden grund blev de ved med at spærre min netadgang
til kontoen, så efter at både jeg og min nuværende afd.
flere gange måtte have fat i dem, lukkede jeg den første konto og åbnede
denne.

Det må være muligt at du kontakter din bank og får pengene ført tilbage, når
der ikke er en "modtager" i den anden ende.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Leyna

Dato : 15-08-06 23:57

On Tue, 15 Aug 2006 22:39:58 +0200, "Marianne Hellemose"
<catsFJERN@webnetmail.dk> wrote:

>Der blev skiftet kontonr i Feb. 2005,

Ja, så kan det jo ikke være derfor.
Hmmmm... hvad i alverden har jeg mon foretaget mig?

>Det må være muligt at du kontakter din bank og får pengene ført tilbage, når
>der ikke er en "modtager" i den anden ende.

Jeg kan da forsøge at forhøre mig om det, men jeg vil nu nok ikke gøre
alverden ud af 100 kr. Jeg vil så bare håbe at de osse er faldet på et
tørt sted.

Så må jeg lige se at få overført lidt penge til det rigtige konto nr.
i morgen.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 16-08-06 08:45

> [...]
> forvirret, men det plejer jeg altså ikke at være når det gælder om
> pengesager... og jeg er da ked af bare at have smidt penge, som skulle

Hej Lenya.

I forbindelse med morkatten med det brækkede ben for en tid siden, blev der
også brugt et andet kontonr. (Lenes eget tror jeg). Det blev i hvert fald
opgivet på FD-opdrætter - ved ikke om det også er tilfældet herinde? Kan det
ikke være det, du har sendt pengene til? Vil gerne sende det til dig privat,
så du kan tjekke

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Leyna

Dato : 16-08-06 11:53

On Wed, 16 Aug 2006 09:45:27 +0200, "Katrine Nederby"
<beydana@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke være det, du har sendt pengene til? Vil gerne sende det til dig privat,

Det må du meget gerne. Det kan nemlig sagtens være det, for det var jo
netop i den forbindelse at jeg satte penge ind.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 16-08-06 15:24

On Wed, 16 Aug 2006 12:53:22 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Det må du meget gerne. Det kan nemlig sagtens være det, for det var jo
>netop i den forbindelse at jeg satte penge ind.

Og din mail er modtaget og mysteriet opklaret. Det er DEN konto jeg
har sat penge ind på, og det var vel egentlig osse dér det virkelig
kneb, så det er bare i orden.

*Sorry* at jeg fik mikset det sammen.
Nu ved jeg i deet mindste, hvem det er jeg så har sendt penge til.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-08-06 17:29

Dejligt at det blev opklaret ))

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-08-06 18:12

Leyna wrote:
> [...]
>
> Jeg synes jo at denne konto er en brilliant ide, men den ryger i
> vasken hvis den ikke når de rette ejermænd (kattene).

Hej Leyna.

Jeg sendte også 100 kr. i juni md. fra Mini og Mivser, og de er opført.

Det er ikke sådan, at du har netbank som jeg, så kan man jo lynhurtigt
gå ind og se om de er blevet overført.

Venlig hilsen
Tove :)

Fra : Leyna

Dato : 15-08-06 20:17

On Tue, 15 Aug 2006 19:12:03 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Det er ikke sådan, at du har netbank som jeg, så kan man jo lynhurtigt
>gå ind og se om de er blevet overført.

Jo, det har jeg og de ER blevet overført.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-08-06 20:31

Leyna har du checket at det er det rigtige kontonr.
4230106304 for så må jeg ned og snakke "med store bogstaver" i min bank

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Leyna

Dato : 15-08-06 21:42

On Tue, 15 Aug 2006 21:30:52 +0200, "Marianne Hellemose"
<catsFJERN@webnetmail.dk> wrote:

>Leyna har du checket at det er det rigtige kontonr.
>4230106304 for så må jeg ned og snakke "med store bogstaver" i min bank

Det er det ikke, så det er ikke din banks skyld, men jeg kan bare ikke
fatte hvor jeg så har fået det konto nr. fra... men fejlen ser ud til
at være min. Jeg copy/pastede det endda for at være sikker. Derfor
spørgsmålet om der er ændret kontonummer...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-08-06 22:20

Du får lige det gamle kontonr så du kan se om det er
det 4875976958,

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Leyna

Dato : 15-08-06 23:59

On Tue, 15 Aug 2006 23:19:58 +0200, "Marianne Hellemose"
<catsFJERN@webnetmail.dk> wrote:

>Du får lige det gamle kontonr så du kan se om det er
>det 4875976958

Næeh, det var heller ikke det.
Okay, jeg har kludret i det... hvordan jeg så end har båret mig ad.
*flov*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Sabina H.

Dato : 16-08-06 06:33

Leyna wrote:

> Næeh, det var heller ikke det.
> Okay, jeg har kludret i det... hvordan jeg så end har båret mig ad.
> *flov*

man skal være forsigtig med copy paste.... især på sikre forbindelser som
netbank.... indimellem driller de nemlig, og man kan ikke stole på det tal
der kommer ud (ofte ender det nemlig med at være det forrige man har
copy'et..)
næste gang, tast nummeret ind ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-08-06 07:29

Leyna skrev
<Okay, jeg har kludret i det... hvordan jeg så end har båret mig ad. *flov*

Det skal du ikke være, vi er kun mennesker.
Det meste af sommeren har jeg gået med hovedet under armen, så det kunne
såmænd lige så godt ha' været mig der havde kludret

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi