Serverhosting / Serverleje
Fra : miandersen

Dato : 14-08-06 22:29

Hejsa.

Jeg har et firma, der i forbindelse med en større omstrukturering har
behov for en del serverkapacitet. Der vil være ca. 500 GB trafik per
måned, og det vil være nødvendigt med sammenlagt ca. det samme i HD
plads.

Der skal derudover være plads til udvidelse senere.

Mit spørgsmål går på om der er nogen der kan anbefale nogle
hostingcentre, oppetiden er vigtig og der skal være høj sikkerhed på
stedet, ligesom der skal være mulighed for at hoste egne servere,
såvel som at leje servere (for at holde begge muligheder åbne).

pft. Michael Andersen

Fra : pkc

Dato : 15-08-06 05:50

"miandersen" <miandersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv inden du beslutter dig at kigge på Tyskland. Det er billigt.

mvh
scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Sune Christesen

Dato : 15-08-06 06:13

> Prøv inden du beslutter dig at kigge på Tyskland. Det er billigt.
Danmark bliver dog også billigere og billigere, og det burde være til at
få en attraktiv løsning her hjemme, både hvad angår pris og kvalitet :)
Desuden ville det vel være at foretrække at have serverne her hjemme, hvis
der er tale om co-location af egne servere.

Michael: Hvor henne i landet er det at foretrække?
Sune Christesen
http://www.ActiveWebs.dk/ - Dedikeret server, co-location mm.

Fra : miandersen

Dato : 15-08-06 11:47

Sune Christesen skrev:

> [...]
> der er tale om co-location af egne servere.
>
> Michael: Hvor henne i landet er det at foretrække?

Sjælland vil være at foretrække, men hvis det skal være egne
servere - men da der under alle omstændigheder skal en del
udskiftninger til, vil leje i et center, hvor vi ikke selv
nødvendigvis har fysisk adgang til kunne komme på tale.

Fra : Kolle

Dato : 15-08-06 07:28

Jeg har min videoredigerings-side hostet gennem servage.net. Vi arbejder med
ret store filer og har derfor behov for at have rigtig god plads og meget
trafik. I DK kalder de det jo rask væk *Fri* trafik selv om man højst må
have noget der ligner 25MB(kan ikke huske det rigtige tal, men det er i
hverttilfælde pladt og svindel da det intet med fri trafik her at gøre).

servage.net har jeg haft i ca. 1 år og har kun oplevet nedetid 1 gang , og
her havde de advaret i forvejen pga. opdatering af deres maskiner.

Du får 75000MB plads og 1110GB trafik for 7.5euro pr. mdr.

pladtformen bag er ret let at have med at gøre.

mvh
MK
www.davk.dk - Videoredigering for ALLE

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 15-08-06 08:02

Dit spørgsmål hører hjemme i dk.edb.internet.udbydere.webhotel.

Jeg har sat FUT til samme sted.