global asa
Fra : Søren

Dato : 14-08-06 19:37

Hej..

Hvad gør man hvis man har to ting på ens side som kræver global.asa.

Skal man lægge dem sammen, hvis ja, hvordan ?

Mvh Søren

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-08-06 21:59

Søren skrev:

> Hvad gør man hvis man har to ting på ens side som kræver
> global.asa.

Hvad mener du med en side der "kræver global.asa"?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-08-06 01:40

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Hvad mener du med en side der "kræver global.asa"?

Vi er nok i gang med noget serverside-halløj. Søren skal så spørge i
relevante gruppe:

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Martin

Dato : 15-08-06 04:01

Erik Ginnerskov wrote:

> Vi er nok i gang med noget serverside-halløj. Søren skal så spørge i
> relevante gruppe:

Jeg ville nok fortrække at spørge i en eller anden microsoft gruppe, da
global.asa er en af Microsofts underlige opfindelser :)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-08-06 11:36

Martin skrev:

> [...]

Ja, asp. Jeg lagde ikke mærke til at spørgsmålet var stillet i
html-gruppen.

Netop.

> Jeg ville nok fortrække at spørge i en eller anden microsoft
> gruppe, da global.asa er en af Microsofts underlige
> opfindelser :)

Global.asa anvendes til asp-sider - så den danske asp-gruppe er et
fint sted at spørge.
--
Jens Gyldenkærne Clausen