ændring i "rangorden"
Fra : Dimera

Dato : 14-08-06 17:45

Hej.
Vi havde 4 katte. 2 kastreret hankatte og 2 steriliseret hunkatte. De to
ældste er "tvillinger" (13 år) mine andre katte 11 år, og den "yngste" er 9
år. De har fungeret godt. sammen. "Tvillingerne har altid holdt sammen, og
sovet sammen." Dog har har hankatten på 11 og hunkatten på 9, været på vagt
overfor hinanden. Indimellem lidt hvæsen og sprutten. Der sker så det, at
hankatten på 11 år, dør af en planteforgiftning.
Efter det, virker det som den yngste har taget styringen. Min ældste hankat,
miaver , når vi går i seng, og vækker os midt om natten. Dette fænomen sker
kun, når vi er gået i seng. (eller tager en middagslur) Det virker som om,
han ikke tør hoppe i sengen. Når vi er oppe, er han glad og spinner meget,
og den samme som han altid har været. Men dette natroderi gør os
fortvivlede.... Dyrlægen siger at det er sommerkuller, selvom han er
kastreret og 13 år. Nogen råd, eller erfaringer? Det er indekatte , det
drejer sig om.
VH Dimera.