Vægtøgning
Fra : Yildizhan

Dato : 14-08-06 14:40

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Jeg er en ung mand på 30 år. I flere år har jeg kæmpet med at tage på i
vægt. Jeg er 1.70 høj , vejer 58 kilo og nok som i kan regne ud......ok
tynd

Jeg ville bare høre om der er nogen her i gruppen som har prøvet de
forskellige protein drik man kan købe på nettet. Virker de overhovedet og
hvilken ??

Jeg har også prøvet at gå til noget styrketræning men det intressere mig
slet ikke og spildte bare tiden derinde.

Min læge sendte mig til en del undersøgelser. Men jeg fejler intet. Hverken
mit stofskifte eller noget som helst. Alt er som det skal være , sund og
rask.

Problemet ligger også i at jeg ikke har appetit nok. Jeg spiser måske 2-3
gange om dagen men det er åbenbart ikke nok.

Protein drik eller nogle piller....hvad kan i anbefale mig ??

På forhånd tak

Fra : Ditte H

Dato : 14-08-06 17:09

> Protein drik eller nogle piller....hvad kan i anbefale mig ??
>

> På forhånd tak

Hej

Jeg var på et slankeophold, og en af lederne var total tynd, og havde
endda været meget tyndere før.
Da diætisten satte ham på en diæt, som ikke indeholdte usunde ting, tog
han 10 kg på. Så selvom hun normalt satte folk på diæt, for at de
skulle tabe sig, så satte hun en diæt sammen, så han kunne tage på.
Så prøv at snakke med en diætist, og hør, om han/hun mener at kunne
hjælpe dig. Du kan jo ringe eller se om der er en mail mulighed, det
burde ikke koste noget, at forhøre sig.

--
Venlig hilsen
Ditte H