Kjoler til fantasipriser
Fra : Top High Class Fashi~

Dato : 14-08-06 11:02

Saa er dt muligt og handle kjoler Direkte fra systuen i Thailand til priser
helt i bund kom ind og kik www.thcfashion.com

Fra : Jonas Kofod

Dato : 14-08-06 11:12

Top High Class Fashion wrote:
> Saa er dt muligt og handle kjoler Direkte fra systuen i Thailand til priser
> helt i bund kom ind og kik www.thcfashion.com

Er godt erhvervsmæssigt råd til dig. Spam er en slet måde at reklamere på.
Og når du nu alligevel sidder der og kigger på forventningsfuldt på
counteren til din hjemmeside - din counter fortæller dig ikke at det er
negativ opmærksomhed.

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 11:17

"Jonas Kofod" <Kofod@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Og når du nu alligevel sidder der og kigger på forventningsfuldt på
> counteren til din hjemmeside - din counter fortæller dig ikke at det er

Tjaee ... mon ... når bare lortet er billigt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jonas Kofod

Dato : 14-08-06 12:08

BJ wrote:

> Tjaee ... mon ... når bare lortet er billigt.

Muligvis - men hvis man skal gøre forretninger vil man gerne have at ens
partnere har styr på lidt mere end blot billig pris.
Skal man blot gøre en god handel er det bedst at stå overfor en
dummernik - skal man derimod lave forretninger mener jeg selv at man
står bedst ved at finde de bedste og dygtigste. Osse selvom man mister
lidt "upper hand" stilling i den gensidige forhandling.

Men der er jo masser af dummernikker der handler med dummernikker, så
det kan da nok godt være der kommer noget kortvarigt aktivitet ud af
forsøget. Så sker der bare det at den manglende professionalisme
modparten først har udvist mht. noget relativt uvæsentligt pludseligt
bliver det noget betydeligt rod. Og der er mange ting der kan gå galt
når man ikke engang kan rumme disse problematikker om at præsentere sig
ordentligt i offentlige forum.
Ville du helt ubekymret sætte din lid til at modtage et korrekt
enhedsdokument og en øvrig fragthåndtering uden problemer?
Ingen afvigelser på de produkter du har bestilt når du står og åbner
varekasserne i DK?
En ordentlig overholdelse af "2 year warranty" fra en forhandler et
ukendt sted i verden, formodentligt fjernøsten et sted.
Det kan godt være det ser billigt ud - men husk alt billigt lort er dyrt

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 12:21

"Jonas Kofod" <Kofod@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

KLIP ... en laaang udredning.

Fald du bare ned af den høje hest..

Når du læser i eks. forbrugergruppen, har du syn for sag: "Det må ikke koste
en skid".

> Det kan godt være det ser billigt ud - men husk alt billigt lort er dyrt

Det afhænger af, hvad man lægger i ordet "lort", specielt når de også
leverer 1 styk ad gangen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Top High Class Fashi~

Dato : 14-08-06 13:32

JA du maa meget undskylde men jeg kan ikke se hvad der er galt i og lave
lidt reklame for sig selv det er da en gruppe for erhverv IKKE

Mvh

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 14-08-06 13:37

> JA du maa meget undskylde men jeg kan ikke se hvad der er galt i og lave
> lidt reklame for sig selv det er da en gruppe for erhverv IKKE

Det er en gruppe beregnet til at diskutere erhvervsrelaterede
problemstillinger (moms, import/eksport, iværksætteri m.m.m.), men gruppen
er ikke til reklamer.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.erhverv

hilsen
Uffe

Fra : Allan Soerensen

Dato : 14-08-06 13:45

"Top High Class Fashion" <info@thcfashion.com> skrev i en meddelelse
> JA du maa meget undskylde men jeg kan ikke se hvad der er galt i og lave
> lidt reklame for sig selv det er da en gruppe for erhverv IKKE

Hvis alle delte din holdning ville gruppen drukne i reklame og spam.

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 13:59

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis alle delte din holdning ville gruppen drukne i reklame og spam.

Du har naturligvis ret.

Er det derfor man får den smag i munden at mange indlæg i grupperne er
formulerede som spørgsmål og gerne med henvisning til en leverandør af det,
man tilfældigvis efterspørger?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Karsten7870

Dato : 14-08-06 13:57

Top High Class Fashion wrote:
> Saa er dt muligt og handle kjoler Direkte fra systuen i Thailand til
> priser helt i bund kom ind og kik www.thcfashion.com

Jamen dog, jamen dog - og?
Karsten H. Jensen