PHPgedview
Fra : Julle

Dato : 13-08-06 14:34

Her kommer der nok to spørgsmål - det kan være du er hurtigst Børge..

Når jeg vælger Fata og beg. for person og vælger min far, så er mine børn
betegnet som hans oldebørn. Er det en fejl i oversættelsen, eller er det
monstro mig??

Desuden kan jeg ikke få PHPG til at sende beskedder. Når jeg forsøger får
jeg fejlmedd.

ERROR 2: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at
"localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini
or use ini_set()
0 Error occurred on in function mail
1 called from line 104 of file functions_mail.php in function pgvMail
2 called from line 1248 of file authentication.php in function addMessage
3 called from line 131 of file message.php

Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at
"localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini
or use ini_set() in d:\frehr.dk\phpgedview\includes\functions_mail.php on
line 104

[...]
2 called from line 1260 of file authentication.php in function addMessage
[...]

Besked sendt

Kan man gøre det i programmet - og bekræftende fald - hvor?

Med venlig hilsen
Jebber

Fra : Børge Fogsgaard

Dato : 13-08-06 17:25

Julle skrev:
> [...]
> line 104
> Besked sendt
>
> Kan man gøre det i programmet - og bekræftende fald - hvor?

Det er en fejl i oversættelsen. Kan rettes i Admin -
Oversættelsesværktøj - Værktøj til at rette sprogfil - ret.
Vedrørende det andet så bruger jeg ikke posten i phpgedview, men det må
være en forkert opsætning. Har du konfigureret en mailserver hos din
udbyder?