FF: Udskrive billede fra hjemmeside?
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-06 09:03

Når man højreklikke på et billede på en hjemmeside i f.eks. IE, kan man
udskrive et billede. Den mulighed findes ikke i højrekliksmenuen i Firefox.
Er der andre muligheder, frem for at kopiere billedet og sætte det ind i et
billedbehandlingsprogram og udskrive derfra?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-08-06 09:08

Den 13-08-06 10.03 skrev Kurt Hansen følgende:
> [...]
> Er der andre muligheder, frem for at kopiere billedet og sætte det ind i et
> billedbehandlingsprogram og udskrive derfra?

Ja, højreklik på billedet, og vælg Vis billede. Billedet vises nu på en
side for sig selv. Udskriv siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-06 09:22

On Sun, 13 Aug 2006 10:08:00 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

> Ja, højreklik på billedet, og vælg Vis billede. Billedet vises nu på en
> side for sig selv. Udskriv siden.

Tø-hø, den havde jeg aldrig regnet ud og jeg er for doven til at
eksperimentere (det brugte jeg alt for meget tid på de første 10-15 år jeg
havde PC). Tak for svaret
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Dino

Dato : 13-08-06 18:09

Den 13-8 2006 skrev Kurt Hansen i dk.edb.internet.software.browser:

> [...]
> i Firefox. Er der andre muligheder, frem for at kopiere billedet og
> sætte det ind i et billedbehandlingsprogram og udskrive derfra?

Udvidelsen "Image Toolbar"

<https://addons.mozilla.org/firefox/243/>

--
Dino