Tilløben siameser
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 12-08-06 13:10

Vi har ved opslag hos lokale handlende forgæves efterlyst ejer til en
tilløben brunmasket siameser. Det er en stor killing/ungkat.
Vi ønsker ikke selv at beholde den og søger derfor nogen, som kunne tænke
sig at tage sig kærligt af katten. Hvis ingen melder sig, bliver den
afleveret på dyreinternat onsdag den 16. august.

Tlf henvendelse kan rettes til 49 70 99 87

Vi bor i Ålsgårde (Nordsjælland)

Fra : Svante

Dato : 12-08-06 16:10

Du har nok kigget efter, men er den ikke øremærket?

Svante

Fra : Hanne Engermann

Dato : 12-08-06 17:52

> [...]
> afleveret på dyreinternat onsdag den 16. august.
>
> Tlf henvendelse kan rettes til 49 70 99 87

Jeg går ud fra, det er OK, at jeg lægger fremlysningen ind på nogle
kattefora.
Har I fået undersøgt, om den er øremærket eller chippet?

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 12-08-06 19:09

Ja - den er ikke øremærket

Fra : Heidi

Dato : 12-08-06 21:38

"<klip>>> Vi har ved opslag hos lokale handlende forgæves efterlyst ejer til
en
</klip>

Nu beholder man jo hellere ikke "bare" en tilløber.
Racekatte er typisk chippede, hvilket man ikke umidelbart kan se. Nogle
mener der er "grimt" at få katten øremærket og undlader det derfor - det er
virkelig at gøre katten en bjørnetjeneste!

Ta' katten forbi dyrlægen og få tjekket for chip. Er det en racekilling der
endnu ikke er mærket, vil dyrlægen sikkert vide hvem i nærheden der har
siamesere katte.

Held og lykke med det :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Battlefield´s

Dato : 13-08-06 13:01

"Heidi" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> endnu ikke er mærket, vil dyrlægen sikkert vide hvem i nærheden der har

Hej
Nu har jeg set billeder af den tilløbne kat, og der er ingen tvivl om at det
er en siameser. Det er ikke en killing, så jeg vil da tro at den er
chipsmærket. Siamesere øretatoverer man sjældent på grund af deres store
ører (ikke så pænt med nr. i)
Vi håber at hun finder sit rigtige hjem igen.
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 13-08-06 14:44

Tak for alle de gode råd. Vi har nu fundet en god løsning for siameseren.