Tilløber kat
Fra : Maria Hansen

Dato : 12-08-06 11:34

Hej

Jeg har fået mig en tilløber kat og vil gerne finde ud af om den har en
ejer, men den har værken halsbånd på eller er øremærket. Hvor er det nu
man kan få de der halsbånd hvor man kan sætte en seddel i til en
eventuel ejer.

På forhånd tak for jeres svar

Med venlig hilsen
Maria Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 12-08-06 11:42

"Maria Hansen" <toffieeKATTE@BAKKEhansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ejer, men den har værken halsbånd på eller er øremærket. Hvor er det nu
> man kan få de der halsbånd hvor man kan sætte en seddel i til en

Hej Maria

du kan købe et halsbånd i en dyrehandel, det er forsynet med en lille
"tønde" af metal, hvori man kan lægge sedlen.
Hos dyrlægen kan du få tjekket, om katten skulle have en chip i nakken som
identifikation i stedet for et øremærke.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Hanne Engermann

Dato : 12-08-06 12:51

> [...]
>
> Hos dyrlægen kan du få tjekket, om katten skulle have en chip i nakken som
> identifikation i stedet for et øremærke.

Du kan også købe de små cylindre separat og bruge en bukseelastik.
Både billigere og mere sikkert end et halsbånd.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar