bumser
Fra : Keldo

Dato : 11-08-06 08:28

hjææælp, vi har fået en teenager i huset.

Kan I hjælpe med et godt råd mod bumser? Selv brugte jeg svovlpasta, en gang
i tidernes morgen. Kender I en mirakelkur?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-08-06 11:13

Keldo skrev:

> Kender I en mirakelkur?

Min søster spiste gær i sin tid.

Selv vil jeg mene at man skal overveje hvad man putter i munden (og
lungerne)
Hans

Fra : Keldo

Dato : 11-08-06 12:39

> Min søster spiste gær i sin tid.

....hjalp det?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-08-06 13:31

Keldo skrev:

> ...hjalp det?

Svært at sige

Det ka være der er andre hér der kender til det
Hans

Fra : Jimmy

Dato : 12-08-06 01:20

> Kan I hjælpe med et godt råd mod bumser? Selv brugte jeg svovlpasta, en gang
> i tidernes morgen. Kender I en mirakelkur?

Jeg kender ingen mirakelkur, men rent videnskabeligt har jeg nogle kure.
Alt afhængigt af hvor slemt det er, så kan man altid starte med noget
ansigtsvask imod bumser.
Basiron er en creme som købes i håndkøb på apoteket, og er meget
effektiv. Huden skal lige vende sig til det, så hvis det begynder at
blive beskadiget/rødt så stop med at brug cremen et par dage. Kan fås
som 5% og 10%, tror personligt 10% er en go del i overkanten, så brug 5%.
Hvis det ikke hjælper og det er noget som i ikke bare kan vente på
brænder ud, så findes der penicillin kurer, som mest er møntet på
sygdommen Acne hvor bivirkningen er bumser og bylder. Ved ikke om det er
aktuelt når det er teenage bumser, men man skal i hvert fald forbi lægen
eller muligvis hudlægen for at komme på sådan noget, men det er i hvert
fald en mulighed hvis det andet svigter.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 13-08-06 19:04

Keldo was thinking very hard :
> hjææælp, vi har fået en teenager i huset.
>
> Kan I hjælpe med et godt råd mod bumser? Selv brugte jeg svovlpasta, en gang
> i tidernes morgen. Kender I en mirakelkur?

Laserbehandlinger virker 100%. Men den rigtige laser på den rigtige
bølgelængde og effekt.

Hilsen Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Karl Nielsen

Dato : 13-08-06 21:25

Klaus Linnert <klaus@linnert.dk> wrote in

> Keldo was thinking very hard :

> Laserbehandlinger virker 100%. Men den rigtige laser på den rigtige
> bølgelængde og effekt.

Vask af ansigtet hver eneste dag med vand og en mild sæbe er rigeligt!

Hvorfor er folk sådan nogle svin med deres hygiejne?

De fleste folk stinker, når man står tæt på dem. Kvinder lugter af fisk og
mænd af gammelt sved og/eller nakkeost.

I burde skamme jer!

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-08-06 21:39

Karl Nielsen skrev den 13-08-2006 22:25:

> [...]
>
> Hvorfor er folk sådan nogle svin med deres hygiejne?
>
> De fleste folk stinker, når man står tæt på dem. Kvinder lugter af fisk og

dktekno?

mvh

Carsten Riis

Fra : Uffe Ravn

Dato : 13-08-06 23:08

Carsten Riis wrote:

> dktekno?

Næh, han skriver i et pænere sprog end "Karl Nielsen"

Mvh. Uffe Ravn

Fra : -=JF=- arb

Dato : 15-08-06 13:41

"Karl Nielsen" <@> skrev i en meddelelse
> Klaus Linnert <klaus@linnert.dk> wrote in
>
> De fleste folk stinker, når man står tæt på dem. Kvinder lugter af fisk og
> mænd af gammelt sved og/eller nakkeost.

Skrid Pomfrit... Det er en lukket fest!

Fra : Eva Pedersen

Dato : 25-08-06 08:42

Min datter, der er 12 år, er også begyndt at få bumser.
Jeg har givet hende følgende råd: Når hun er i bad, skal hun vaske sit
ansigt med en neutral sæbe, og derfter i en blid ansigtspeeling. Om aftenen
skal hun rense sit anigt, i noget ansigtsrens vi har købt på apoteket
(Cliniderm, tror jeg det hedder. Det er i en grøn flaske, er tyndt som vand,
men skummer op, når det kommer ud af flasken). Til sidst skal hun smøre sit
ansigt ind i en god, meget tynd, creme.
Den neutrale sæbe havde vi i forvejen, ansigtspeelingen gav jeg 20 kr.for i
Netto, Clinidermen kostede 88 kr. på apoteket og ansigtscremen kostede
ligeledes 20 kr. i Netto (godt nok i en meget lille flaske, men det holder
længe, fordi det er så tyndt). -Så alt i alt, synes jeg ikke, det er så
dyrt, for at få en , forholdsvist, bumsefri teenager.

Mvh
Eva