Husodde camping
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-08-06 16:31

Hejsa
Er der nogen der kan skrive lidt om Husodde camping, da den er udpeget til
at være vores feriemål i uge 34/35
sommerhilsner
Jesper

Fra : Gamle

Dato : 10-08-06 18:47

"Jesper Nielsen" <jesper.nielsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Er der nogen der kan skrive lidt om Husodde camping, da den er udpeget til
> at være vores feriemål i uge 34/35

Her kan du læse om Husodde camping
http://husodde.dk-camp.dk/pages/webside.asp?articleguid=23185&lanGuid=1

God ferie ønskes af en fastligger
Torben

Fra : Margit

Dato : 10-08-06 20:53

Vi har lige været der i sommerferien. Det er en rigtig hyggelig plads. God
for børnene.
En lille strand med en lang badebro. Vandet er ikke særlig tiltalende,
selvom der er
blå flag. Men det har vel ikke så stor betydning på det tidspunkt.

Mvh Margit

God ferie

Fra : Jens

Dato : 11-08-06 00:11

> [...]
> Hejsa
> Er der nogen der kan skrive lidt om Husodde camping, da den er udpeget til
Hej
Nu bor jeg selv i Horsens, vi var på pladsen forrige år sammen med nogle
andre og den er ganske på det jævne pæn og iorden men har ikke ret
meget at tibyde.
Men nogle ting i skal se i Horsens er fængselsmuseet, ring til turistberauet
og hør om der er rundvisninger mens i er her der er begrænset antal
billetter det er ved at være sidste udkald hvis det skal opleves i det gamle
fængsels kælder med den pensionerede fængselsbetjent Aage Egholm som
en særdeles god kustode og fortæller det er ham der har skabt museet .
Også industrimuseet må i heller ikke gå glip af hvis er bare lidt
interreseret i sådan noget, også er da jo kunstmuseet hvis det er noget for
jer PT har
de stor udstilling med bysbarnet Michael Kvium, faktisk en større og bredere
udstilling en publikumssucceen på Aros.
Ellers kan en tur til Alrø anbefales hvis i vil ud i naturen, og
svømmehallen i forum er også god.
Ellers så spørg hvis der er noget du gerne vil vide.
MVH
Jens