Andet multimedie
program til billetter
Fra : Hanne V. F.

Dato : 09-08-06 13:37

- er der nogen som kender et sådan program ?
Faktisk mener jeg at have haft et sådan, måske fra Avery.

MVH Hanne VF

Fra : gitte

Dato : 10-08-06 10:52

"Hanne V. F." <info-til@surfpost.dk> wrote in message
>- er der nogen som kender et sådan program ?
> Faktisk mener jeg at have haft et sådan, måske fra Avery.
>

> MVH Hanne VF

Kan du ikke bruge MS publisher ?

gitte
og hej Hanne.

Fra : Hanne V. F.

Dato : 10-08-06 12:33

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse

> "Hanne V. F." <info-til@surfpost.dk> wrote in message

> Kan du ikke bruge MS publisher ?
>
> gitte
> og hej Hanne.
Har ikke lagt gammel Pulbicher ind ,-)
og hej selv og knus....

Fra : hcma

Dato : 10-08-06 11:24

"Hanne V. F." <info-til@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
>- er der nogen som kender et sådan program ?
> Faktisk mener jeg at have haft et sådan, måske fra Avery.
>

> MVH Hanne VF

Er det Avery Design Pro du tænker på (gratis)
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp
m v h
hcma/-