Sædbanksbarn af BW tvinges udenlands, lyve~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-06 10:11

Sædbanksbarn af BW tvinges udenlands, lyves der.

Verdens største sædbank på vej ud af Danmark
# Verdens største sædbank, danske Cryos, gør klar til at lukke i
Danmark og flytte produktionen til USA.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3882484

Det åndelige "barn" af mit livsværk, den privatiserede
sæddonorformidling, er at lægemafiaen pressedes til at oppe sig og øge
privatiseringstendenser, så hospitalsinsemination og sygehusenes gamle
Pilestræde-sædbank ( i det statslige lægelaboratorie) ikke længere er
eneste alternativ til utroskab, når en mand ikke kan gøre sin kone
gravid.

Idag sker det meste donorinsemination, der har lægemedvirken, på
gynækologi-klinikker i private lægehuse over hele landet, og sæd er
oftest fra det private firma Cryos, der eksporterer til talrige lande
især USA, hvor danske ariske donorer er høj kurs hos snobbede og
racistiske barnløse par, og enlige kvinder og lebiske par.

Altafgørende er REKLAME og den opnås gratis i lande hvis firmaet
fremprovokerer en retssag og får medierne til at dække denne.

Jeg havde gerne set reklame og dermed debat om det afskyelige
justitsmord mod mig (blufærdighedskrænkelse-bøde)og om Bondams analoge
censur vedr mit tag, men jeg er outcast og får ikke medieomtale
svarende til, hvor interessant nyhed er for læserne.Og staten skammer
sig ved overgrebene og medierne er lydhøre for statskrav om kun at
bringe hvad gavner statens PR.

Derimod har Cryos gode forbindelser til JP , som får "god presse" -
formodentlig kører et helt normalt småkorrupt giv-og-tag forhold.

JP har derfor fået skattemyndighederne til at foregive en klapjagt på
Cryos-donorernes anonymitet, selvom honorar for at aflevere en portion
sæd er kun 300 kr altså klart under bagatelgrænse.

Formodentlig vil alle donorer være villige til at levere
sædportionerne også, hvis de ikke får et par hundredkronesedler pr
gang - det er stoltheden, der er motiverende drivkraft. At få børn
giver selvtillid, også selvom man ikke kan fremvise eller hilse på
dem.

Da ingen kan kontrollere facts, opdigter Cryos, at de ikke kan få
donorer til at melde sig, hvis skattemyndighederne registrerer de små
honorarer, så konen kan se i skattepapirerne at hendes mand dyrker
denne hobby - som jo er fjernt fra erotisk utroskab.

Derved skabes en falsk nyhed om et større og væsentligere foretagende
end, hvad der er tale om - og det er god reklame.

Vigtigste "barn" = resultat af min privatiserings-provokation er at
den har åbnet manges øjne for at selvhjælp er nem - at det er en ærlig
og let sag at få sæd fra nabo, kollega og lignende og evt indføre pr
pessar, hvis samleje er tabu.

Det ville være skønt, hvis jeg også kunne få held med pionergerning
mht, at man kan dekorere sit hus utrationelt og med politiske
ogans - det er en "forbrydelse uden offer" ligesom nøgenhed.

Iøvrigt praler Cryos af, at de bruger især studerende som donorer -
analogt med, at man i Athen og Rom engang brugte anonyme soldater.
Det er uansvarligt. Blande de mange gode budskaber i Sædhjælpsfondets
koncept er, at bruge stabilt levende familiefædre med sunde børn som
donorer, og ikke "et ubeskrevet blad" med stor risiko for arvelig og
kønssygdom, -- to ting der ikke kan kontrolleres ordentligt mod på
lægevidenskabens nuværende primitive stade.

Fra : Leif Neland

Dato : 09-08-06 12:01

> JP har derfor fået skattemyndighederne til at foregive en klapjagt på
> Cryos-donorernes anonymitet, selvom honorar for at aflevere en portion
> sæd er kun 300 kr altså klart under bagatelgrænse.

I min studietid kunne man aflevere to portioner om ugen, så det kan jo løbe
op til 30.000kr, så det er da vist ingen bagatel.

Men skattevæsnet burde se det som en langtidsinvestering; der kommer jo
nogle skatteydere ud af det om 20-30 år

Jeg gjorde det nu for pengenes skyld.

Leif

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-06 13:01

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message

> [...]
> op til 30.000kr, så det er da vist ingen bagatel.
>
> Men skattevæsnet burde se det som en langtidsinvestering; der kommer

At indrømme stolthed er at blotte sig mht forfængelighed

Antal befrugtninger pr 100 sædindføringer er ca 3, Antal
inseminationsbørn der fødes er vist 1% af alle børn i DK.
Naturmetoden er jo ret ligetil - kun snerper behøver hjælp til at
finde donor.
Så jeg tror ikke at antal mænd der tjener 30000 kr på et år er over
ti, hvis de overhovedet findes.

At man ikke nøjes med familiefædre og annoncerer rationelt efter dem,
er en skandale. De har indtægt så de ikke behøver penge for det og de
er biologik set langt bedre børn, for har man fået barn en gang, kan
man gentage det og igen få sunde børn, og laboratorietests siger
næsten intet om frugtbarhed og arvesygdom.

Fra : Nicolai

Dato : 09-08-06 23:29

> [...]
> en skandale. De har indtægt så de ikke behøver penge for det og de er
> biologik set langt bedre børn, for har man fået barn en gang, kan man

Tja, selv det kan gå galt. Bare se med din egen far og hvilke tåbelige ting
der kom ud af det. Skræmmende hvis han havde været sæddonor og havde fået
flere drenge som dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-06 00:32

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Tja, selv det kan gå galt. Bare se med din egen far og hvilke
> tåbelige ting der kom ud af det. Skræmmende hvis han havde været
> sæddonor og havde fået flere drenge som dig.

Enhver so synes bedst om sine grise, og min mor har formet mig i
kærlighed som man former en klump ler og var stolt af sit valg af
sæddonor=far

Sådan er det også ved sæddonorløsning på barnløshed, og hundreder af
par, enlige, lesbiske har siddet her og udfra hundrede fotografier af
sæddonor-kandater i mit arkiv valgt den der var deres smag (fx
matchede socialfars udseende bedst)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-08-06 23:06

Bo Warming wrote:

> men jeg er outcast og får ikke medieomtale
> svarende til, hvor interessant nyhed er for læserne.

Det opvejes vel af din overeksponering her på Usenet?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-06 00:29

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in message

> Det opvejes vel af din overeksponering her på Usenet?

Jeg mener der er samfundsinteresse i en skandale som kommunens
intolerance overfor at jeg bor som jeg finder det smukt, og som ikke
har fysiske ulemper for naboer eller forbipasserende.

At jeg leger med det spændende ny medie og skriver mere end folk
flest, er kun en ANELSE kompensation for den debat blandt vælgere i
anerkendte STØRRE medier, som det kommunale magtmisbrug fortjener.

Demokratiets ide er at politikerne skal være bange for folkets dom

Journalisterne burde ikke holde hånden over kommunen. Der er gode
billeder dvs underholdningsværdi i om en forkætret landsbytosse skal
have lov at løbe linen ud, eller snævertsyn om normalitet skal vinde
pr tvangsbøder på 500 kr om dagen indtil alt aparte er fjernet

Bo Mogensens billeder her var af det rod her, der overraskede ham
umiddelbart den aften han var her i anden sammenhæng, og var ikke
særligt venligt fotograferede.
Lokalavisen burde tage foto udfra den saglige synsvinkel, "Ville man
kræve byggetilladelse vedr selvbeskytttelse, ytringsfrihed og
nødvendig tagisolering, hvis ikke jeg var et jødestjernet
mobningsoffer"

TV-avisen ville også øge seertal ved saglig dækning af skandalen - som
nogle krystalnatgoebbelstilhængertyper vil fryde sig over som at "det
har han rigtig godt af, når han ikke vil være præcis som os". Sagen
fortjener debat.
Jeg husforbedrer og søges straffet vildt hårdt. Og de fleste advokater
jeg har søgt hjælp hos, afviser sagen fordi den kan blive
mediemæsssigt højtprofileret og skade deres firma.

At pusse bygningsinspektoratet på mig er som at nægte folk at have
blomster i vindueskarmen i anden farve end rød.(som iøvrigt var mit ny
tags dominerende farve indtil mine lejere i går begyndte at hjælpe mig
med en vis kompromisssøgende normalisering)
De forbudte selvlysende tekster VI ELSKER ISRAEL og VI VIL VINDE kan
dog hurtigt komme op igen, hvis jeg vinder sagen eller kan få banklån
til at betale tvangsbøderne. Ytringsfrihed er vigtig. Men Københavns
Kommune styre har været rødt dvs ufrit i flere år end Moskvas

Mediernee kunne også fotografere ting der er tilladt og som er langt
grellere end mine uskyldige små afvigelser fra normen. Fx det stjålne
faderhus-ungdomshus's politisk propaganderende facade.

Alene her i kareen er der tilladt flere tagetager med mere
indbliksgene for snerpede naboer, end hvad kunne være fra min i 29 år
hævdvundne tagterasse, som pludselig ikke må benyttes til andet end
oplagring, pga klager fra autonom-naboer.Som praler af, at kommunen er
deres lydige redskab i deres kamp mod mig. Lov§erne er ikke eksakte og
klare og der er næppe lovbrud i noget af mit underholdende gørdetselv
som får folk til at valfarte til Bjelkes Alle, når de går tur.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-06 00:39

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in message

> Det opvejes vel af din overeksponering her på Usenet?

Definer "overeksponering."

Folk vælger selv hvad de vil åbne og læse, så når ikke kommerciel
spam, kan der aldrig være et problem

Min datter spiller for tiden sine to københavnerkærester ud mod
hinanden. De synes sikkert begge at den anden overeksponerer sig. Dem
om det.
Savner DU censur på usenet af det du føler er støj og burde vige
pladsen for det du finder smagfuldt? Hvem skal afgøre det?
Skuespillerskolen? Det vil den nok gerne, og alt vil blive kedeligt og
stalinistisk som DR.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-08-06 10:53

Bo Warming wrote:

> Definer "overeksponering."

Det oversættes meget enkelt til: Overbelysning

> Savner DU censur på usenet af det du føler er støj og burde vige
> pladsen for det du finder smagfuldt?

Næh, gør du da det?

Mvh. Uffe Ravn