restaurant på møn ????
Fra : jenny og søren

Dato : 08-08-06 21:42

Hej Ng

vi skal på/til Møn her sidst på ugen og så vilvi da lige høre om der er
nogle gode restauranter derovre der kan anbefales

mvh

Søren Brix & Co

Fra : Otto

Dato : 08-08-06 22:23

Nej!

Fra : Lars Holst

Dato : 08-08-06 23:28

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> said in news:44d8f721$0$15789
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> vi skal på/til Møn her sidst på ugen og så vilvi da lige høre om der er
> nogle gode restauranter derovre der kan anbefales

Jeg kan da anbefale Støberiet i Stege.
Det er en restaurant kombineret med en slagterforretning som sælger
eksotiske kødvarer som f.eks. struds, krokodille o.a.
Man bestiller hvilken slags kød de skal grille, eller tilberede på anden
vis, til en og så er der en dejlig delikat tilbehørs buffét som man tager
fra men tilberedningen af kødet står på.
De har en rimeligt vinsortiment og omgivelserne man spiser i er
hyggeskabende og om sommeren er omgivelserne også børnevenlige.
Prisniveauet er fra ca. 100,- pr. cuvert - ca. 230,- alt incl.

--
Lars Holst

Fra : Jette

Dato : 08-08-06 23:38

Lars Holst wrote:
> "jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> said in news:44d8f721$0$15789
> $14726298@news.sunsite.dk:

Jeg er enig i anbefalingen af "Støberiet". Glimrende mad og hyggelige
omgivelser (man kan i øvrigt købe inventaret!)

Hvis I kunne tænkte jer en rigtig gammeldags oplevelse, er en tur til
Lolles Gård på Nyord også en ide: http://www.lolles.dk/. Og der er
smukt på Nyord!

Hotel Præstekildes restaurant kan også anbefales.

Vh/ Jette

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 09-08-06 06:30

jenny og søren wrote:

> vi skal på/til Møn her sidst på ugen og så vilvi da lige høre om der er
> nogle gode restauranter derovre der kan anbefales

Hvad med Bryghuset Møn http://www.bryghusetmoen.dk/

Der ville jeg smutte omkring hvis det var mig der skulle der over.

MVH
Kasper Malmberg

Fra : Torben Madsen

Dato : 09-08-06 14:08

Hej Søren
Hvis du er til fx. fisk så kan du roligt tag ind til Kaj Kok, se link

www.kaj-kok.dk/

mvh
Torben

Fra : dtext.tele.dk

Dato : 10-08-06 21:07

> Hvis du er til fx. fisk så kan du roligt tag ind til Kaj Kok, se link
> www.kaj-kok.dk/

Og vigtigst af alt.... de serverer stegt flæsk ad libitum - mums :)

- Daniel