IE 7.0 b3 hvor ?
Fra : M.Hansen

Dato : 08-08-06 08:56

efter sigende skulle jeg ha downet og installeret den, men når jeg åbner en
browser er det stadig min 6.xx der kører ?
nogen der kan hjælpe med at få startet den op?
på forhånd tak.
mvh
mh

Fra : ___P.Sir

Dato : 08-08-06 15:33

"M.Hansen" <mikaelRE@MOVETHISstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en browser er det stadig min 6.xx der kører ?
> nogen der kan hjælpe med at få startet den op?
prøv her:
http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-08-06 19:06

M.Hansen wrote:
> [...]
> jeg åbner en browser er det stadig min 6.xx der kører ?
> nogen der kan hjælpe med at få startet den op?

Hmm - er du sikker på,at du også har installeret den ?

Jeg hentede den - og gemte den på harddisken.

Jeg kørte den derefter fra harddisken - og den installerede - og
derefter skulle PC'en lige genstarte - og derefter er det IE7b3,
der starter, når jeg starter IE.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : M.Hansen

Dato : 08-08-06 21:15

"Jan Vestergaard" ...
> M.Hansen wrote:
> Hmm - er du sikker på,at du også har installeret den ?

Ja, har nu både prøvet a kører den, og også gem som - jeg kører stadig den
gamle IE 6.xx (til trods for jeg har kørt hele instalations processen
igennem, med efterfølgende restart etc. etc.)

hjæææælp :(
mvh
mh