frontpage auto svar og lister
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 06-08-06 22:33

jeg har brug for at sende et auto svar til de folk der kommer ind på min
hj.side og melder sig til et eller andet . kan frontpage klare det, kunne
også godt tænke mig at der i det samme blev lavet en liste med alle dem der
har været inde - (eks i exel eller andet) sidste år måtte vi manuelt svare
ca 600 folk det kunne jo være rart hvis nu at.......
der var et script eller andet der kunne klare dette store prb - på it
doktoren siger de nej til at frontpage kan klare den opgave - har de ret...

venlig hilsen Michael j

oz1lgm@tele2adsl.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 08-08-06 08:03

Nej, det kan den ikke. snak eventuelt med din udbyder om at sætte en
autoresponder op.
Hvis du mener en liste over dem der har tilmeldt sig, så bare træk den
fra den database du bruger.