fotoalbum/billedbog
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 06-08-06 10:29

Hej gruppe

Jeg har set et (synes jeg) smart fotoalbum på 123.hjemmeside.

se fx. her
http://www.123hjemmeside.dk/evaogallanbirch/3223594

Nogen der ved, hvor jeg kan hente noget lign. og få på min egen hjemmeside?

Hilsen Pernille
---------------------

www.pernille-kennet.dk
.... rejsebeskrivelser fra hele verden ....

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 06-08-06 18:29

On Sun, 6 Aug 2006 11:29:03 +0200, "Pernille og Kennet Föh"
<anonym@mail.dk> wrote:

> [...]
> ---------------------
>
>www.pernille-kennet.dk
> .... rejsebeskrivelser fra hele verden ....

Hej Pernille

Det kan du.
Svaret er Coppermine og jeg er dig gerne behjælpelig med installation.
Du finder Coppermine her :

http://coppermine-gallery.net/index.php

Eksempel på hvad det kan finder du her, det er en livedemo :

http://coppermine-gallery.net/demo/cpg14x/

mvh

Mogens

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 06-08-06 19:07

> [...]
> Du finder Coppermine her :
>
> http://coppermine-gallery.net/index.php
>
> Eksempel på hvad det kan finder du her, det er en livedemo :

Hej Mogens

Det lyder lovende men jeg har brug for lidt start-hjælp.
Hvor starter jeg?

Mvh
Pernille

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 06-08-06 20:10

Hej Pernille

Kontakt mig via nedenstående link i bunden af dette indlæg.

Der finder du en kontakformular, du kan bruge

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 08-08-06 17:32

"Easy Webhost - www.easywebhost.org"
<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> skrev i en meddelelse
> Hej Pernille
>
> Kontakt mig via nedenstående link i bunden af dette indlæg.
>
> Der finder du en kontakformular, du kan bruge

Nå, ovennævnte ville have betaling for sin hjælp, og jeg ville egentlig bare
have et godt, gratis råd.
Derfor søger jeg stadig et fotoalbum eller en billedbog?

Hilsen Pernille

Fra : enkvinde

Dato : 09-08-06 14:58

> Derfor søger jeg stadig et fotoalbum eller en billedbog?

Prøv at stikke hovedet indenfor på www.jalbum.net og se om ikke der er
noget du kan bruge.

Hilsen Eva

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 13-08-06 13:23

> Prøv at stikke hovedet indenfor på www.jalbum.net og se om ikke der er
> noget du kan bruge.
>
> Hilsen Eva
HEj Eva

Tak for linket - der er mange, men ikke lige det jeg søger. Jeg kan godt
lide 1-2-3´s, hvor man kan skrive kommentarer på venstre side, og at
billedet er som i et rigtigt album på højre side.
Så - jeg søger stadig

Hilsen Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-06 17:28

On Tue, 8 Aug 2006 18:31:35 +0200, "Pernille og Kennet Föh"
<anonym@mail.dk> wrote:

> [...]
>have et godt, gratis råd.
>Derfor søger jeg stadig et fotoalbum eller en billedbog?

Der findes f.eks. et prg der hedder JAlbum, som er nemt at sætte op.
www.jalbum.net

mvh Falcon

Fra : Hans J. Jørgensen

Dato : 04-09-06 19:22

"Pernille og Kennet Föh" <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ---------------------
>
> www.pernille-kennet.dk
> .... rejsebeskrivelser fra hele verden ....

Hej Pernille og Kennet.
Hvad med et lille program der kan lave eks. vis overblændinger? Jeg har lige
reklameret med det på et andet indlæg her i gruppen. Jeg er naturfotograf og
lægger mine fotos ud som Gif filer der står og lader fotos skifte med
forskellige intervaller. I kan se hvordan det virker på min hjemmeside
www.faunafilm.dk programmet hedder Ulead Gifanimator 5.0 og kan dwl som
prøve version på denne adresse:
http://www.ulead.com/ga/runme.htm
Det er meget enkelt at arbejde med og kan en masse ting og jeg skal absolut
ikke prøve at lave nogen som helst penge på det!! Forøvrigt tror jeg heller
ikke at man må krybe ind på folk og lade dem tro at man vil hjælpe og så
derefter tage penge for det her i N.G. Som en gjorde først på denne streng.

Mvh.

Hans J. Jørgensen.