Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox åbner i et nyt vindue.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-08-06 14:36

Hej i gruppen.

Jeg har ikke kørt med Firefox så længe, men i starten, når jeg klikkede på
et link her i nyhedsgrupperne, så åbnede den i et nyt tab, men nu åbner den
i et nyt vindue. Hvordan får den til igen at åbne i et nyt tab? Jeg bruger
Firefox version 1.5.0.6.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-08-06 15:09

Jørgen Nielsen skrev:

>Hvordan får den til igen at åbne i et nyt tab?

Funktioner - Indstillinger - Faneblade - et faneblad i det nyeste vindue

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-08-06 16:12

> Funktioner - Indstillinger - Faneblade - et faneblad i det nyeste vindue

Jeg har ikke noget de hedder det, min står det på engelsk. Jeg har en hvor
der står"load web browser links into a" New window eller new tab og den
sidste hedder current tab, men jeg har prøvet alle tre, og der er ikke nogen
der virker. Har du andre løsninger?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-08-06 16:24

Jørgen Nielsen skrev:

> new tab

Burde virke

Selv bruger jeg "Quick Tab Pref Toggle" til at styre tabs med
http://jedbrown.net/1.0/mozilla/extensions/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-08-06 18:47

> Burde virke
>
> Selv bruger jeg "Quick Tab Pref Toggle" til at styre tabs med
> http://jedbrown.net/1.0/mozilla/extensions/

Jeg har fundet ud. Nu du nævnte den der extensions. Jeg havde et eller andet
gammelt extension installeret der ikke var komfortabel med den version af
firefox som jeg bruger.
Jeg vil lige prøve at downloade den du linker til. Vender lige tilbage lidt
senere.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-08-06 15:56

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> version af firefox som jeg bruger.
> Jeg vil lige prøve at downloade den du linker til. Vender lige tilbage

Ja det virker fint nu, og tak for linket