Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til at fjerne grafik
Fra : Mikkel

Dato : 05-08-06 11:53

Hej
Jeg har et frit tilgængeligt theme til en website, jeg må gerne redigere i
det
Men da jeg ikke kender en hel masse til redigering af billeder vil jeg gerne
herigennem bede om hjælp
Jeg skal have fjernet noget tekst i et billede, og vil gerne have at den
eksisterende baggrund kommer til at ligne den der er der nu, eller bare
sådant cirka, jeg skal så have lagt et andet billede over det senere, så jeg
får et billede i stedet for teksten
Er her en der kan hjælpe mig ?
Jeg har lagt billedet i dk.binaries

Mvh Mikkel

Fra : Mikkel

Dato : 05-08-06 11:58

Nå, jeg kan desværre ikke sende det til binaries, men hvis der er en venlig
sjæl her der vil jælpe vil jeg sende billedet

Mvh Mikkel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-08-06 12:07

Mikkel skrev:

>Nå, jeg kan desværre ikke sende det til binaries, men hvis der er en venlig
>sjæl her der vil jælpe vil jeg sende billedet

Du skal bare bruge den rigtige newsserver, newsbin.cybercity.dk.

http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/nyhedsgrupper/outlook_express_6_0/
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : Christoffer \(Guide\~

Dato : 05-08-06 12:39

"Mikkel" <ingen@> skrev i en meddelelse

> Nå, jeg kan desværre ikke sende det til binaries, men hvis der er en
venlig
> sjæl her der vil jælpe vil jeg sende billedet
Hvis Kerims svar ikke hjælper, så send det til mig så uploader jeg det på
min server og giver link til det..

Fra : Mikkel

Dato : 05-08-06 15:31

Jeg tror det er serveren der er fejl på, da jeg får denne:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Billede til redigering',
Konto: 'newsbin.cybercity.dk', Server: 'newsbin.cybercity.dk', Protokol:
NNTP, Svar fra server: '441 From: address not in Internet syntax', Port:
119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Det billede det drejer sig om, er banneret på min side
http://mikkels.neo-world.dk/index.php , kan det lade sig gøre at fjerne den
gule tekst ?

Mvh Mikkel

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-08-06 15:55

Mikkel wrote:

> Det billede det drejer sig om, er banneret på min side
> http://mikkels.neo-world.dk/index.php , kan det lade sig gøre at
> fjerne den gule tekst ?

Ikke med godt resultat. Det ville være bedre at skaffe originalbilledet uden
teksten.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Mikkel

Dato : 05-08-06 16:02

Ja, det har du nok ret i, jeg sidder også lige og tænker på om jeg bare
skulle fjerne billedet helt, indefor den gule streg, og finde mig et andet
jeg kan lægge på istedet

Mvh Mikkel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-08-06 17:38

fMikkel skrev:

>Jeg tror det er serveren der er fejl på, da jeg får denne:

Næh, der står da tydeligt, hvad årsagen er.

>Svar fra server: '441 From: address not in Internet syntax',

Serveren accepterer ikke, at man bruger en afsenderadresser, der
ikke er en korrekt formet mailadresse.

Fra : Mikkel

Dato : 05-08-06 17:55

> Næh, der står da tydeligt, hvad årsagen er.

Øhhh tydeligt ??
hihi, det er jo nok en smagssag,

> Serveren accepterer ikke, at man bruger en afsenderadresser, der
> ikke er en korrekt formet mailadresse.

Ok, tak skal du have, det må jeg lige have rettet

Mvh Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 16:11

> [...]
> eksisterende baggrund kommer til at ligne den der er der nu, eller bare
> sådant cirka, jeg skal så have lagt et andet billede over det senere, så

Det er rimeligt svært at fjerne teksten, men alt kan lade sig gøre.

Et simpelt forslag, henter originalbilledet der hvor du har templaten fra:
http://www.hilliger-media.de/index.php?option=com_remository&Itemid=57&func=selectcat&cat=6

--
mvh kajo

Fra : Mikkel

Dato : 05-08-06 16:20

weee, 1000 tak, der lå den jo lige uden tekst