Bil med cv
Fra : Henrik

Dato : 05-08-06 10:01

Har en Renault scenic 2.0 rxi årg 2001 ( 140hk).
hvor meget kan jeg få på krogen hvis jeg vil veje dem op.
Har hørt den kan vejes op til 1100 kr kan det passe , kan jeg ikke få mere
på den.

Mvh

Henrik

Fra : Henrik & Karina

Dato : 05-08-06 11:14

kontakt din renault forhandler mon ikke at du får det helt korrekte svar
der.
Henrik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-08-06 17:47

"Henrik" <hult-fjærn@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor meget kan jeg få på krogen hvis jeg vil veje dem op.
> Har hørt den kan vejes op til 1100 kr kan det passe , kan jeg ikke få mere

Det lyder troligt. Vi skiftede bil sidste år og havde også kig på
forskellige Renault´er, men måtte opgive, da de stort set ikke må trække
noget. Vi så bl.a. på en Megane og på en Scenic, og ingen af dem kunne
ifølge forhandleren vejes op. Men om det gælder alle deres modeller, skal
jeg lade være usagt.
DCU har i det sidste blad en artikel om netop Renault og problemet med, at
de mærkværdigvis nok ikke må trække bare i nærhed af deres egen totalvægt.

Kurt

Fra : Claus DN

Dato : 05-08-06 18:44

> [...]
| hvor meget kan jeg få på krogen hvis jeg vil veje dem op.
| Har hørt den kan vejes op til 1100 kr kan det passe , kan jeg ikke få mere

Det har været diskuteret et utal af gange og hver gang er resultatet det
samme, nemlig at der en Renault ejer der forlader scenen slukøret.

Senest har det været diskuteret her:
kortlink.dk/2vz8 (campingferie.dk)

Mit svar står nederst i tråden.

Vh. Claus