Mere sort stribe på negl
Fra : jane

Dato : 04-08-06 13:57

Har nu været til lægen, men hun havde aldrig set noget sådan, jeg havde
printet billederne fra dette link, som jeg fik her i gruppen ud, og viste
hende.

http://www.ubht.nhs.uk/eDerm/Guidelines/Example%20photos/exanple%20cancer%
20photos.htm

Hun henviste mig så til hudlæge, og sagde at jeg skulle tage billederne med
og vise dem til ham. Fik først en tid den,29...men fik det dog ændret til
torsdag i næste uge.

Nu er der også, for 3 dage siden, pludselig kommet en sort plet på blommen
af fingeren, altså modsat neglen :(

Jeg har lagt 3 billeder af neglen ud på dk.binaer.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : lars-ove madsen

Dato : 04-08-06 14:22

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har lagt 3 billeder af neglen ud på dk.binaer.
>
> vel lige som en bon rulle i et kasse terminal... der er snart ikke mere

( håber det ikke er alvorligt)

Fra : Glyco Ekspert

Dato : 09-08-06 08:32

Hej jane

Dit link til billedet virker ikke.

Venlig hilsen Patrick

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-08-06 08:42

Glyco Ekspert skrev:

> Dit link til billedet virker ikke.

Det er jo osse knækket! - er det *din* maskine der gør det?

Prøv hér:

http://kortlink.dk/2w7t
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-08-06 08:46

Hans Paulin (6310) skrev:

> Prøv hér:
>
> http://kortlink.dk/2w7t

Nå, dét virker *heller* ikke - détte her link har jeg lige testet:

http://kortlink.dk/2w7u
Hans

Fra : Sorgenfri

Dato : 10-08-06 07:42

"jane" skrev:

> Hun henviste mig så til hudlæge, og sagde at jeg skulle tage billederne
> med
> og vise dem til ham. Fik først en tid den,29...men fik det dog ændret til
> torsdag i næste uge.

Det må vel være i dag! Jeg er spændt på, hvad lægen siger. Du har min
mailadresse, hvis det er.

Mange hilsener fra Sorgenfri