Bestem køn på killing
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 03-08-06 21:40

Jeg har netop købt en killing sælger samt mig er ganske i tvivl om det
er en hun eller en han kat. Jeg kan ikke finde nogle guides til hjælp,
og håber at Du/I måske kan assistere mig med nedenstående.

Hvem kan hjælpe/svare?
Hvorledes kan jeg se "det"/forskellen.
MVH Thomas Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sabina H.

Dato : 03-08-06 22:07

Thomas Nielsen wrote:
> [...]
> er en hun eller en han kat. Jeg kan ikke finde nogle guides til hjælp,
> og håber at Du/I måske kan assistere mig med nedenstående.

simpelt.... kik den i måsen.... ser du et omvendt udråbstegn er dett en
pige, ser du et kolon, så er det en dreng*G*

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Heidi

Dato : 03-08-06 22:12

<klip>> Jeg har netop købt en killing sælger samt mig er ganske i tvivl om
det

Hvis den ellers er de anbefalede 12 uger, vil jeg mene at i langt de fleste
tilfælde vil du kunne se:

to boller
eller
ingen boller

og så er det nemt :)

Ellers er Sabinas råd dét du skal gå efter :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Ingrid

Dato : 10-08-06 19:41

Fin beskrivelse, den vil jeg også kunne bruge )

Hilsen Kattemor