Knaus Sport 500
Fra : Thomas

Dato : 03-08-06 18:21

Hej alle,

Jeg har af min campingforhandler fået et tip om at Knaus Sport udgaverne
ændres markant næste år. Det skulle blandt andet betyde, at Knaus Sport 500
UK udgår af serien... og det er sjovt nok lige præcis den model vi går og
venter på.

Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte rygtet?

Mvh.
Thomas

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-08-06 20:00

"Thomas" <FJERNts@tschmidt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og venter på.
>
> Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte rygtet?

Tjah - send et par kammerater forbi butikken for at se interesseret på andre
modeller. Hvis netop de også udgår nu lyder det til at det kun er din
forhandler, der ved det.
Og er der nogen her, der ved om Knaus endnu har præsenteret næste års
program for forhandlerne ?

--
Jesper Hedegaard

GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 04-08-06 09:26

Hello

Hej Jesper m.fl

Ja , der har været forhandler "messe" i Tyskland i Slutningen af Juni - så
der burde være nogle nyheder meget tæt på. Men mon ikke en mail til en
forhandler er nok til at bekræfte påstanden om UK?

Kim

Fra : Thomas

Dato : 04-08-06 14:09

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> der burde være nogle nyheder meget tæt på. Men mon ikke en mail til en
> forhandler er nok til at bekræfte påstanden om UK?

Jeg har snakket med et par forhandlere i DK - og de påstår at de endnu ikke
kender programmet for 2007. Til gengæld har en forhandler i Tyskland
bekræftet at Sport 500 UK glider ud af programmet.

Denne hjemmeside med preview af Knaus 2007 ser også ud til at bekræfte
forhandlernes historie: http://www.witoma.nl/index.html

Thomas

Fra : Claus DN

Dato : 05-08-06 13:38

> [...]
| venter på.
|
| Er der nogen som kan bekræfte eller afkræfte rygtet?

I flg. juli udgaven af
http://www.camping-cars-caravans.de/archiv2/072006.html
kommer der ganske rigtigt betydelige ændringer af Sport modellen fra 2007,
bl.a. udgår UK modellen. Det er vi mange der er rigtig kede af Jeg har
selv bladet og har læst artiklen. Det lyder som om sport modellen nu bliver
rigtigt attraktiv bortset fra at UK modellen udgår.

Artiklen kan downloades fra 1. september for 0,50 ? med et Click&Buy
abonnement.

Vh. Claus

Fra : Thomas

Dato : 05-08-06 19:27

"Claus DN" <4xc@SLETmidtfyn.net> wrote in message

> [...]
> rigtigt attraktiv bortset fra at UK modellen udgår.
>
> Artiklen kan downloades fra 1. september for 0,50 ? med et Click&Buy

Tak.

Jeg har efterhånden også fået det bekræftet af så mange forhandlere, at det
må være rigtigt.

Vi har nu købt en 500 Sport UK årgang 2006 til en meget fornuftig pris.
Vores interesse for netop Sport 500 UK skyldes at målene på alle køjepladser
er bedre end mange af konkurrenterne... specielt Hobby. Dobbeltsengen i
Sport UK 500 er på hele 210x145 cm.

Thomas

Fra : Claus DN

Dato : 06-08-06 16:58

> [...]
køjepladser
| er bedre end mange af konkurrenterne... specielt Hobby. Dobbeltsengen i

Den bliver du rigtig glad for. Vi har selv en Knaus Blue Line 500 TK som har
præcis samme indretning som din. Vi reder altid op til dobbeltseng i
siddegruppen ved køjerne og har dermed altid rundsiddegruppen fri. Det er
luksus.

Held og lykke med din ny vogn.

Vh. Claus