Oskar savnes /Valby
Fra : Nynne Hansen

Dato : 03-08-06 16:02

Hej kaere kattemennesker.

Min langhaarskat, Oskar, hoppede ud af mit koekkenvindue paa
Thyregodsvej 2 i Valby tirsdag nat d.1 august. Haaber I, der bor i
omraadet, vil kigge efter ham. Se billeder paa vores profil i
www.kattegalleri.dk:

http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7503

Hans oeremaerke er ADJ098, og han er tilmeldt begge katteregistre, hvor
han ogsaa er efterlyst.

Jeg er paa ferie, og I finder ham, maa I meget gerne ringe eller skrive
til mig paa mobil 2148 3676.

Han er blaa(graa), blanding af maine coon og skovkat/langhaar, 1 aar
gammel, og meget imoedekommende.

Tak for enhver hjaelp.

Mvh Nynne Hansen

Med venlig hilsen
Nynne Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 04-08-06 08:44

> [...]
> til mig paa mobil 2148 3676.
>
> Han er blaa(graa), blanding af maine coon og skovkat/langhaar, 1 aar

Prøv at kigge ind på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.dyrenettet.dk
under fremlysninger. Du kan også selv de samme steder efterlyse ham med
billede.

Krydser fingre for, du finder ham!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nynne Hansen

Dato : 09-08-06 00:54

Hej Alle

Jeg er vendt hjem her til aften, og har været på kalde-tur nogle timer i
området. Der er endnu ikke løbet nogen meldinger ind fra folk.

Hvad er jeres generelle oplevelse, er folk gode til at tjekke om en kat er
mærket? Hvad skal der til for at en kat synes at være lost og faret vild og
væk hjemmefra?

Jeg holder selvfølgelig håbet et stykke tid endnu, men forliges også
langsomt med tanken om at han måske ikke vender hjem igen :'-|

Mvh Nynne

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 11-08-06 19:14

Hej Nynne!

Vores ene mis var væk i hele 16 dage (jeg troede, jeg skulle dø), men vi fik
hende tilbage v.h.a. efterlysningssedler. Vores erfaring er, at folk er søde
til at holde øje, når man har sat utallige sedler op. Da vi igen pillede
sedler ned var der vel taget omkring 35 "slips" med navn og nummer.

Hold humøret højt.

- Nina

Fra : Nynne Hansen

Dato : 13-08-06 17:30

Hej Nina.

Jeg hælder også til den antagelse, at jo flere opslag, jo bedre. Så jeg
producerer flere igen i morgen, og tager ud og erstatter de forblæse,
gennemblødte og afrevne sedler.

Har jo placeret transportkasse med mad og vand i et område tæt ved, som er
stort og grønt og med mange gemmesteder. Der er en børnhave, som har en
lukket lege/opholdsplads, og et fritidshjem med tilgroede skolehaver ved
siden af. Da jeg sad der i forgårs en stund, kom der et par knægte gående
langs stien, og de spurgte lidt.

Så kommer det guddødme fra den ene, såen lige fra leveren "Ham har jeg da
set inde ved børnehaven!" Jeg blev så befippet at jeg kun fik sagt at han
skulle prøve at kalde på katten - jeg fik ikke spurgt om hvor længe siden
det var.

Men HURRA! Oskar lever i bedste velgående, og jeg følger fortsat Majbritts
gode råd med at fylde mad på skålen hver aften. Hvor jeg også tager en
runde, kalder på ham, og hilser på kvarteres mange andre søde katte, hihi.

mvh Nynne

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 14-08-06 06:31

Godt Nynne ) Ham skal du nok få hjem, det kræver bare
tålmodighed.....(selvom det er svært )

Hilsen Majbritt