Træt af begrænsninger?
Fra : Christian Fuglsang

Dato : 19-06-01 11:22

Træt af de begrænsninger som TDC Netexpres routeren giver eller vil du have
flere pc´er på din WebSpeed løsning?

Se på www.opasir.dk

Fra : Peter Juhl

Dato : 19-06-01 03:42

"Christian Fuglsang" wrote...

> Træt af de begrænsninger som TDC Netexpres routeren giver eller
> vil du have flere pc´er på din WebSpeed løsning?
>
> Se på www.opasir.dk

Hej,

Der var ikke umiddelbart noget brugbar information på den side, faktisk
ligner det en kommerciel side for noget der hedder "Fuglsang Data".

Opsalg er ikke særlig velset i denne gruppe, og du bedes holde det i de
grupper beregnet dertil.

Hvis du er i tvivl om hvordan du skal bruge denne gruppe (og UseNet
generelt) kan du få hjælp hér:

http://www.usenet.dk

Specifikt kan du læse om "reglerne" for denne gruppe hér:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.udbydere

FUT: dk.admin.netmisbrug
Dette betyder at svar til dette indlæg vil havne i ovenstående gruppe.

/Peter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-06-01 13:12

"Christian Fuglsang" <c_fuglsang@mail.dk> wrote in message
> Træt af de begrænsninger som TDC Netexpres routeren giver eller vil du
have
> flere pc´er på din WebSpeed løsning?
>
> Se på www.opasir.dk

Udover Peter's gode kommentar, så flot at reklamere for en PPPoE router,
især når TDC's eneste produkt med router begrænsning er Pro@ccess som ikke
vil fungere med den reklameret router.

--
Bjarke Andersen

Fra : Opasir.dk

Dato : 20-06-01 11:15

Routeren er testet og giver mærkbar bedre preformens end Ne2 routeren + den
er perfekt hvis du har TDC-Bredbånds ADSL og fast IP eller vil have flere
PCer med en server på din Webspeed 2 løsning.

Jeg beklager at det var en lidt dårlig formuleret mail jeg startede med.

Christian Fuglsang.

Fra : Gerner

Dato : 20-06-01 17:17

On Wed, 20 Jun 2001 12:14:32 +0200, "Opasir.dk" <fuglsang-data@mail.dk> wrote:

> [...]
>PCer med en server på din Webspeed 2 løsning.
>
>Jeg beklager at det var en lidt dårlig formuleret mail jeg startede med.

Du postede i forkert gruppe.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-06-01 14:31

> Træt af de begrænsninger som TDC Netexpres routeren giver eller vil du
have
> flere pc´er på din WebSpeed løsning?
> Se på www.op....

Hedder denne gruppe noget med ".marked" ?
Hedder denne gruppe noget med ".kommerciel"?

Nå ikke.....

mvh
Kim Jensen