Køleskab
Fra : Krag

Dato : 31-07-06 21:50

Hej
Har en gl. Appollo Wilk 470 fra 1980 med et Elektrolux køleskab.!!
Køleskabet vil ikke køle mere.!! Så derfor vil jeg gerne have det ud så jeg
kan vende det på hovedet og sådan.!! Men hvordan får jeg det ud.! Har
demonteret kogeplader osv.Men kan ikke se hvordan køleskabet er gjort
fast.!! Er der nogen der har lidt erfaring med dette.??
Bo

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 31-07-06 22:55

"Krag" <akrag@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> demonteret kogeplader osv.Men kan ikke se hvordan køleskabet er gjort
> fast.!! Er der nogen der har lidt erfaring med dette.??
Har du prøvet blot at tippe med campingvognen? - Jeg læste engang - og
prøvede derpå -
at man kan få køleskabet i gang påny, dersom man hæver støttebenene og med
trækstangen
vipper vognen - det kan være tungt. Så sent som her i sommer gjorde jeg
operationen i
vore 20 år gamle Home Care Rally 482 - og det virkede.
Køleskabet er i din vogn sandsynligvis også tilsluttet gasrør, hvilket jeg i
hvert fald nok
skulle holde mig fra.
Den gamle Home Care er nu solgt, men jeg har faktisk lagt en seddel ind til
den kommende
ejer med det lille tip.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Krag

Dato : 01-08-06 20:02

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i hvert fald nok
> skulle holde mig fra.
> Den gamle Home Care er nu solgt, men jeg har faktisk lagt en seddel ind

Tak for det.
Hyg Bo

Fra : Niels

Dato : 02-08-06 07:56

Krag skrev:

> [...]
> demonteret kogeplader osv.Men kan ikke se hvordan køleskabet er gjort
> fast.!! Er der nogen der har lidt erfaring med dette.??

Hej Bo
Jeg har for 2 år siden solgt en Wilk apollo fra 1979. Der havde jeg
det samme problem med køleskabet, men der sider 6 skruger 3 i hver
side i forkanten som du skal have ud. Det er dem der holder hele
køleskabet på plads. Så er der selvfølgelig gasrøret, 12V, 230V og
aftræk der skal afmonteres ellers er det lige at tage ud. Gog
fornøgelse.
MVH
Niels

Fra : Krag

Dato : 05-08-06 00:13

"Niels" <nasagerlev@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Krag skrev:

> [...]

køleskabet på plads. Så er der selvfølgelig gasrøret, 12V, 230V og
aftræk der skal afmonteres ellers er det lige at tage ud. Gog
Har fundet skruerne nu de var godt gemt. Tak for hjælpen.
Bo