Fejl i opdatering på en server
Fra : s.aagaard@gmail.com

Dato : 31-07-06 10:15

Jeg får fejl 80040e10 når jeg opdaterer en post. Fejlen kommer ikke
på min egen server og heller ikke på andre servere hvor jeg har
installeret applikationen. Men her kommer den.

Fejlen ser således ud:
Update Fejlmelding set [Maskinpasserkommentar]='videre',
[Rettet]=#31-07-2006#, [Af]='Srn', [Afsluttet]=Sand WHERE ID=11
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected
1.

/fejlmeld/opdater.asp, line 29

Da det ikke er en kolonne fejl som nummeret normalt henviser til kan
jeg ikke regne ud hvor jeg skal lede.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-07-06 12:18

skrev:

> Update Fejlmelding set [Maskinpasserkommentar]='videre',
> [Rettet]=#31-07-2006#, [Af]='Srn', [Afsluttet]=Sand WHERE ID=11
> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

Jeg gætter på at problemet er værdien "Sand" - i sql-sammenhæng
skal den skrives som True.
--
Jens Gyldenkærne Clausen