Hulens billigt i Netto
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-07-06 11:38

Jeg kom lige forbi Netto - de har kattehuler til 40 kr i blåternet.
Jeg købte en til Svedske, som har det med huler lisom små piger rmed
Barbiedukker, at hun aldrig får for mange... og ganske rigtigt, hun
ligger der allerede, nu fem minutter efter at jeg pakkede hulen ud.
Den er stor nok til, at hun sagtens kan være der - hun vejer cirka 5 kg.

Hulens go weekend!
Dikte

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-07-06 12:08

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> der allerede, nu fem minutter efter at jeg pakkede hulen ud.
> Den er stor nok til, at hun sagtens kan være der - hun vejer cirka 5 kg.

----------

suk..hvis bare mine utaknemmelige bæster var lige så nemme at købe gaver
til..jeg har et bjerg af div. huler, senge osv. i kælderen, som de ikke gad
at sætte pris på, og have dit og dat stående som de ikke gider at bruge, det
gider jeg heller ikke..ej heller hulerne der er på klatremiljøet gider de at
bruge..nææ..en af ungernes senge, lænestolen, eller hundenes sovesteder, det
kan man bruge..ofte står der en hund og hænger med mulen over en kat der
fylde det hele, på ryggen med stængerne ud til hver sin side så man rigtigt
fylder, naturligvis..

men netto har ind i mellem mange fine ting til billige penge..

mvh. marie

Fra : bettina jespersen

Dato : 29-07-06 14:25

det undrer mig du har fået den til 40 kr for i min tilbudsavis står der
89kr. er det en tastefejl eller kan der vare prisforskel i de forskellige
butikker???

Hilsen bettina

Fra : Tina

Dato : 29-07-06 14:42

"bettina jespersen" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> det undrer mig du har fået den til 40 kr for i min tilbudsavis står der
> 89kr. er det en tastefejl eller kan der vare prisforskel i de forskellige
> butikker???

Den enkelte butik kan godt vælge at sælge en vare billigere end den
annoncerede pris. Især hvis der er tale om tidligere tilbudsvarer, kan man
af og til gøre nogle virkelig gode køb, men man skal se sig lidt for, for
måske har nabo-Nettoen sat prisen på varen endnu længere ned.

Bliver en vare solgt billigere end den tidligere annoncerede pris, er der
som regel en gul mærket på, hvoraf den nuværende pris fremgår.

Tina

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-07-06 14:49

Tina skrev:
> [...]
>
> Bliver en vare solgt billigere end den tidligere annoncerede pris, er der
> som regel en gul mærket på, hvoraf den nuværende pris fremgår.

Det lagde jeg altså ikke mærke til, om der var. Men havde den kostet 89,
havde jeg nu nok ment, at Svedske havde huler nok
Jeg var sådan set bare smuttet i Netto efter skyllemiddel (som de
selvfølgelig ikke havde).

Venlig hilsen Dikte

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-07-06 15:13

> havde jeg nu nok ment, at Svedske havde huler nok
> Jeg var sådan set bare smuttet i Netto efter skyllemiddel (som de
> selvfølgelig ikke havde).
>
> Venlig hilsen Dikte
-----------
det er først i morgen at der er skyllemiddel.. (-;
jeg har også bummet mig..GG..

mvh .marie

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-07-06 15:15

Torben og Marie-louise Ager skrev:
> "Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse

> -----------
> det er først i morgen at der er skyllemiddel.. (-;
> jeg har også bummet mig..GG..

Jamen jeg flyver til Prag i morgen, så jeg skulle lige ha lageret fyldt
op, til vi kommer hjem... brugte det sidste skyllemiddel, da jeg vaskede
i morges, så det var ikke engang en reklame-fejllæsning.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 29-07-06 17:41

Benedikte Brisson wrote:
> Jeg kom lige forbi Netto - de har kattehuler til 40 kr i blåternet.

Ja her er der ikke meget Netto over priserne
http://www.petdeluxe.dk/index.php

M.v.h
Niels

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-07-06 17:42

Niels Jacobsen skrev:

> Ja her er der ikke meget Netto over priserne
> http://www.petdeluxe.dk/index.php

Nej gu fri os vel - det der kan man snarere kalde bruttopriser

Venlig hilsen Dikte

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 21:08

> [...]
> der allerede, nu fem minutter efter at jeg pakkede hulen ud.
> Den er stor nok til, at hun sagtens kan være der - hun vejer cirka 5 kg.

Jeg syntes også Buster skulle have en hule, så jeg købte også en af de blå i
Netto, selvom jeg var i tvivl om hvor meget han ville bruge. Det var mest
med tanke på efterårsferien, hvor jeg sender ham i pension i 8 dage, mens
jeg selv tager til Frankrig.. (Ja jeg ved godt jeg er en slem slave, men
glæder mig helt vildt til at komme af sted) Der kan han så have noget med
hjemmefra som er bekendt.

Da jeg kom hjem og pakkede hulen ud, så gik Buster ind i den og lå der et
øjeblik, og siden har han ikke rigtig villet bruge den. Kun stikke hovedet
ind for at se om slaven har lagt mad derind..

Louise