Hvad er det for en fejl...
Fra : Magnus

Dato : 29-07-06 10:17

Hvordan kan det være jeg får denne fejl engang imellem på et af mine
database kald til MySQL

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'
[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.0.26]Got error 12 from table handler

/ny2006/index.asp, line 161

Så kan jeg reloade siden så er der ingen fejl nogen der ved hvad skyldes
dette?

/Magnus

Fra : Jørn Andersen

Dato : 29-07-06 13:36

<url: http://www.aspfaq.com/show.asp?id=2287>

>Så kan jeg reloade siden så er der ingen fejl nogen der ved hvad skyldes
>dette?

Passer meget godt med beskrivelsen.

Jeg kan i øvrigt anbefale at bruge aspfaq.com, når man får "mystiske"
fejlkoder.
Bare kopiér koden ind i søgefeltet på forsiden - og vupti

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj