Hjælp
Fra : Nina Jentsch

Dato : 28-07-06 21:51

Vores ene hankat har ikke været hjemme i 4 døgn og det har han aldrig
gjort før. er det normalt og hvad kan vi gøre for at få ham hjem igen.
vi har ingen ide om hvor han er og ingen af vores naboer har set ham.

Med venlig hilsen
Nina Jentsch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Rex

Dato : 29-07-06 06:47

Er han ikke kastereret??? Ellers er han nok ude og føjte.. Han kommer
sikkert snart hjem igen. Er han øremærket, så vil du jo få besked hvis der
er sket ham noget...
Held og lykke.

-Camilla

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-07-06 07:11

"Rex" <janS.L.E.T@rexcom.dk> skrev i en meddelelse
> Er han ikke kastereret??? Ellers er han nok ude og føjte.. Han kommer
> sikkert snart hjem igen. Er han øremærket, så vil du jo få besked hvis der
> [...]

det skal du da ikke regne med at man gør, jeg tror da ikke at falck checker
trafikdræbte katte for hverken chip eller tato, eller er det kommunens mænd
der skovler dem op?
man kan være heldig at der er nogen der undrer sig over hans
tilstedeværelse, måske bliver han indfanget og set efter for identifikation,
og så kan man være heldig.
ja undskyld at det lyder lidt barbarisk, men sådan er det.

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 10:40

> [...]
> gjort før. er det normalt og hvad kan vi gøre for at få ham hjem igen.
> vi har ingen ide om hvor han er og ingen af vores naboer har set ham.

Hvis han er udekat, skal han nok finde hjem igen. I kan evt. hænge nogen
sedler op i nabolaget, hvis nu han skulle være blevet lukket inde et eller
andet sted.
I kan også forhøre jer hos Falck og nærmeste dyrlæger, om de har fået ham
indleveret.

Vores ene ( neutraliseret ) hunkat var fornyligt væk i ca. 14 dage. Jeg så
hende dog en gang efter en uge.
Nu er hun hjemme hver dag igen. Hun har ikke været hos vores nabo, så måske
har hun bare gået rundt på vores grund, der er på knapt 2 hektar...

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/