Altid nyeste side (2)
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 28-07-06 09:51

22.4. spurgte jeg her i gruppen hvordan det er man sikrer sig at ens
besøgende altid får at se den nyeste opdatering af webstedet / -siderne.

Svaret var indsættelse af disse to linjer:

(Og det ser umiddelbart ud til at virke i IE - men ikke altid i
Firefox!)

Nu har jeg opdaget at nogen bruger en anden løsning, nemlig indsættelse
af denne tredje linje under de to ovennævnte:

Hvad er forskellen, og hvad virker bedst? De to linjer eller dem alle
tre?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk