firefox 3.part installering
Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-07-06 09:05

Efter jeg har opgraderet firefox skal jeg reinstallere opanda exif viewer,
men firefox accepterer ikke at jeg installerer noget som helst. Jeg har
tilføjet sitet til "websteder der må installere udvidelser", men det hjælper
ikke - er der andet at gøre.
En spell checker udvidelse har jeg samme problem med..
Tak for tips -max-

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-07-06 09:50

Den 28-07-06 10.04 skrev -max- følgende:
> Efter jeg har opgraderet firefox skal jeg reinstallere opanda exif viewer,
> men firefox accepterer ikke at jeg installerer noget som helst.

To ting kunne hjælpe os til at kunne hjælpe dig:

Får du nogen fejlmeddelelser, og i så fald, hvilke?
Giv os link til sider, hvor udvidelserne kan hentes.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-07-06 11:15

"Kim Ludvigsen"

> [...]
>
> Får du nogen fejlmeddelelser, og i så fald, hvilke?
> Giv os link til sider, hvor udvidelserne kan hentes.

Jeg får en meddelelse om at software installation er slået fra
og en knap til indstillinger, hvor jeg så tillader sitet at installere,
men det hjælper ikke.. ?;o|
http://www.opanda.com/en/iexif/iexif_firefox.htm
-max-

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-07-06 12:49

Den 28-07-06 12.14 skrev -max- følgende:

> Jeg får en meddelelse om at software installation er slået fra
> og en knap til indstillinger, hvor jeg så tillader sitet at installere,
> men det hjælper ikke.. ?;o|

Når du har tilladt installation fra sitet, skal du klikke på
installationslinket igen. Så burde det virke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine eller en

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-07-06 13:11

"Kim Ludvigsen"

> Når du har tilladt installation fra sitet, skal du klikke på
> installationslinket igen. Så burde det virke.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

He - ja det sku man jo mene, men den gir samme medelelse -max-

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-07-06 14:00

Den 28-07-06 14.11 skrev -max- følgende:

> He - ja det sku man jo mene, men den gir samme medelelse -max-

I adressefeltet skriver du:
about:config
Tryk på Enter.
Ud for Filter skriver du:
xpinstall.e
Du får vist en enkelt linje: xpinstall.enabled. Tjek, hvad der står i
kolonnen under Værdi. Hvis der står false, så dobbeltklik på linjen, så
der kommer til at stå true. Og prøv så at installere udvidelsen igen.

Hvis der allerede står true, så er det ikke der fejlen ligger. Prøv at
installere udvidelsen igen, og kom så med den /nøjagtige/ fejlmeddelelse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-07-06 14:21

"Kim Ludvigsen"
-max- følgende:

> [...]
>
> Hvis der allerede står true, så er det ikke der fejlen ligger. Prøv at
> installere udvidelsen igen, og kom så med den /nøjagtige/ fejlmeddelelse.

Wow ) - tak for hjælpen, det er bare for fedt !
Af sikkerheds hensyn skal jeg stille den tilbage eller
har det ingen betydning. -max-

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-07-06 14:46

Den 28-07-06 15.20 skrev -max- følgende:

> Af sikkerheds hensyn skal jeg stille den tilbage eller
> har det ingen betydning. -max-

Det er en fejl, at den har fået ændret indstilling, true er
standardindstillingen, så bare lad den være.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke