Søger efter knækled..
Fra : BT

Dato : 27-07-06 22:57

Hejsa..

I min fulde desperation håber jeg på der sidder nogen som kan hjælpe med at
finde nogen som forhandler dette her, eller tilsvarerende:
http://www.dendrobates.dk/Images/uploads/111_0.jpg
Billedet viser 2 dele.
Den ene del er en lynfittings, med gevind på hele stykket, og med 4mm
koblinger i begge ender.
Den anden har en "knæk"-led, så den kan drejes rundt.

Nogen som kan hjælpe med dette??

/Brian

Fra : Tychsen

Dato : 28-07-06 18:38

Fejl gruppe du spørger...

FUT til noget med værktøj.

Fra : BT

Dato : 28-07-06 21:34

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Fejl gruppe du spørger...

FUT til noget med værktøj.

Og hvilken gruppe er lige det??

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 29-07-06 12:08

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in message

> Og hvilken gruppe er lige det??

Måske dk.teknik.*, men det må du egentlig selv finde ud af via
http://www.usenet.dk/grupper.pl

Det er i alle fald ikke dk.erhverv.

hilsen
Uffe