TDC Bredbånd 20480/1024 kbit/s fra 1.augu~
Fra : Erik Dan

Dato : 27-07-06 16:33

http://tdc.dk/artikel.php?id=78181&PV=14

Gad vide hvad prisen bliver.

Fra : Peter T.

Dato : 27-07-06 16:35

Erik Dan udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://tdc.dk/artikel.php?id=78181&PV=14
>
> Gad vide hvad prisen bliver.

Der står 899 kr på siden. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 27. juli 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 155/49 (76%). Streaks: wins/losses/current 18/4/2 wins

Fra : Erik Dan

Dato : 27-07-06 16:46

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Der står 899 kr på siden. :)
>
> --
Det er prisen for en 20480/128 forbindelse, hvad man så skal bruge sådan en
til.

/ Dan

Fra : Peter T.

Dato : 27-07-06 16:55

Erik Dan udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det er prisen for en 20480/128 forbindelse, hvad man så skal bruge
> sådan en til.

Jeg vil vædde en stor fadøl på at det er en tastefejl fordi en vilkårlig
kuli på TDC-siden har for vane at skrive 128 som upload. Bor du i Kbh., så
jeg kan få den fadbamse? :)

Fra : Erik Dan

Dato : 27-07-06 17:03

> Jeg vil vædde en stor fadøl på at det er en tastefejl fordi en vilkårlig
> kuli på TDC-siden har for vane at skrive 128 som upload. Bor du i Kbh.,
> [...]

Du har ret ,det er sikkert en skrivefejl, nej jeg bor ikke i København ,
så du må selv bekoste din fadbamse, den er dig vel undt her i varmen ;)

/ Dan

Fra : PerX ...

Dato : 31-07-06 22:51

In article <Xns980DB301880BBmuh@130.225.247.90>, pinoc10
@hotmail.GEBIScom says...

> Der står 899 kr på siden. :)

Totalt latterligt, for mindre end det halv kan man få noget hurtigere
hos konkurrenterne - tsk tsk. Typisk TDC.

Fra : Kasper Bergh

Dato : 01-08-06 02:01

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Totalt latterligt, for mindre end det halv kan man få noget hurtigere
> hos konkurrenterne - tsk tsk. Typisk TDC.

De samme konkurrenter som ikke gider levere internet til mig i landets
næststørste by mener du? Min mening om dem kan vist ikke skrives i ord
egnede til at skrive offentligt.

I det mindste kan TDC levere selvom jeg ikke er i den gruppe der har nok
friværdi i budgettet til den investering lige nu. For dyrt det er det.

mvh
/Kasper

Fra : PerX ...

Dato : 01-08-06 04:07

In article <44cea7b7$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, kazper@want-
no-spam-own.web.id says...
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> De samme konkurrenter som ikke gider levere internet til mig i landets
> næststørste by mener du?

Så havde jeg skrevet det.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 01-08-06 06:23

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> writes:

>Totalt latterligt, for mindre end det halv kan man få noget hurtigere
>hos konkurrenterne - tsk tsk. Typisk TDC.

En Kia og en Porsche har præcis samme specifikationer hvad det
danske vejnet angår: max-hastighed er 130 km/t.

Man kan derfor konkludere, at en Kia og en Porsche giver præcis
den samme køreoplevelse.

Mvh.
   Klaus.

Fra : PerX ...

Dato : 01-08-06 17:59

In article <eamoge$4pv$1@news.klen.dk>, klausellegaard@msn.com says...

> En Kia og en Porsche har præcis samme specifikationer hvad det
> danske vejnet angår: max-hastighed er 130 km/t.
>
> Man kan derfor konkludere, at en Kia og en Porsche giver præcis
> den samme køreoplevelse.

Man kan også konkludere det kun er mænd med potens problemer der køber
en Porsche når en Kia ville være alt fint.

Fra : Michael

Dato : 01-08-06 16:12

PerX ... skrev:

>In article <Xns980DB301880BBmuh@130.225.247.90>, pinoc10
>@hotmail.GEBIScom says...

>Totalt latterligt, for mindre end det halv kan man få noget hurtigere
>hos konkurrenterne - tsk tsk. Typisk TDC.

Min internetudbyder tilbyder 20/20 Mbit til 699 kr om måneden. Lige nu
giver jeg 399 kr om måneden for en 10/10 Mbit
Udbyderen er http://www.bolignet.dk

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Peter T.

Dato : 01-08-06 16:53

Michael udviste en rettidig omhu og skrev:

> Min internetudbyder tilbyder 20/20 Mbit til 699 kr om måneden. Lige nu
> giver jeg 399 kr om måneden for en 10/10 Mbit
> Udbyderen er http://www.bolignet.dk

En af mine venner skal til at slippe en krøllet 50er for 10/10mbit.

<http://parknet.dk/>

Fra : Per

Dato : 01-08-06 18:07

> En af mine venner skal til at slippe en krøllet 50er for 10/10mbit.
>
> <http://parknet.dk/>
>
> --

Nu giver jeg så ikke fem flade øre får forbindelser hvor man deler
båndbredde med andre.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-08-06 18:43

On Tue, 1 Aug 2006 19:06:40 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

> Nu giver jeg så ikke fem flade øre får forbindelser hvor man deler
> båndbredde med andre.

Du er godt klar over, at der faktisk ikke findes andet, ikke?
Selvfølgelig deler man da forbindelser med andre. Eneste forskel er,
*hvor* man deler dem.

-A

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 01-08-06 19:16

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev 2006-08-01:

> Du er godt klar over, at der faktisk ikke findes andet, ikke?
> Selvfølgelig deler man da forbindelser med andre. Eneste forskel er,
> *hvor* man deler dem.

Shhh, ikke fortælle slige hemmeligheder til andre!

Thomas

Fra : Per

Dato : 02-08-06 14:25

> Du er godt klar over, at der faktisk ikke findes andet, ikke?
> Selvfølgelig deler man da forbindelser med andre. Eneste forskel er,
> *hvor* man deler dem.

jaja smartass, du ved jo udemærket hvad jeg mener.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-08-06 20:28

On Wed, 2 Aug 2006 15:24:34 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

> jaja smartass, du ved jo udemærket hvad jeg mener.

Nej, det gør jeg faktisk ikke.
Og hvis jeg er smart-ass, er du så dumb-ass?

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-06 21:43

In article <83v1d2969uphp75islsjst4q8fs87sq5mq@hojmark.net>,
Asbjorn@Hojmark.ORG says...

> Nej, det gør jeg faktisk ikke.
> Og hvis jeg er smart-ass, er du så dumb-ass?

Og kender nogen af jer nice-ass ? *g*

Fra : Per

Dato : 03-08-06 06:36

> Og kender nogen af jer nice-ass ? *g*

Ja hun bor ikke så langt herfra ;)

Fra : PerX ...

Dato : 04-08-06 22:19

In article <44d18b51$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, no@tak.dk
says...

> Ja hun bor ikke så langt herfra ;)

Tror jeg så hende idag ;)

Fra : PerX ...

Dato : 01-08-06 18:00

In article <slruc2tsvin3heu19q00jlkf14e1k5jaqj@4ax.com>,
spamhell@brandt-christensen.dk says...

> Min internetudbyder tilbyder 20/20 Mbit til 699 kr om måneden. Lige nu
> giver jeg 399 kr om måneden for en 10/10 Mbit
> Udbyderen er http://www.bolignet.dk

Er du tilfreds med dem? :)

Fra : Michael

Dato : 01-08-06 18:28

PerX ... skrev:

>In article <slruc2tsvin3heu19q00jlkf14e1k5jaqj@4ax.com>,
>spamhell@brandt-christensen.dk says...

>Er du tilfreds med dem? :)

Bortset fra når forbindelsen er væk, så klager jeg ikke. Forbindelsen
kører over al forventning og meget hurtigere end da vores
boligforening havde Jay.net med 100 Mbit hver vej.

Fra : Michael

Dato : 27-07-06 16:45

Erik Dan skrev:

>http://tdc.dk/artikel.php?id=78181&PV=14
>
>Gad vide hvad prisen bliver.

Tjaa... hvis man gider læse hvad der står så 899 kr om måneden

Fra : Erik Dan

Dato : 27-07-06 16:52

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in message

> Tjaa... hvis man gider læse hvad der står så 899 kr om måneden
>
> --------------------
Ja det synes jeg så du skal gøre , så vil du se at de 899kr er prisen for en
20480/128

/ Dan

Fra : Erik Dan

Dato : 27-07-06 16:57

"Erik Dan" <mirage@desert.dk> wrote in message

> "Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in message

> Ja det synes jeg så du skal gøre , så vil du se at de 899kr er prisen for
> en 20480/128
>
> ---------------
Ok de 899kr er nok så prisen for en 20480/1024 , TDC har lavet en lille
tyrkfejl i en del af deres tekst.

/ Dan

Fra : Sune

Dato : 28-07-06 11:58

On Thu, 27 Jul 2006 17:45:04 +0200, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

>Tjaa... hvis man gider læse hvad der står så 899 kr om måneden

Det ser ud som om at TDC har fjernet prisen fra siden.

Lad os så begynde at gætte på om prisen bliver større eller mindre end 899kr om måneden....

Mvh
Sune

Fra : Nicolai

Dato : 28-07-06 14:14

> Det ser ud som om at TDC har fjernet prisen fra siden.
>
> Lad os så begynde at gætte på om prisen bliver større eller mindre end
> 899kr om måneden....

De har også fjernet bestil der ikke gav mening da "man ikke kan bestille før
1.8" - så mon ikke det BLIVER 899 - der er min smertegrænse...

Fra : PerX ...

Dato : 31-07-06 22:54

In article <uqnhc2laqnreehvqhp69uo26qhieu46pmk@4ax.com>,
spamhell@brandt-christensen.dk says...

> Tjaa... hvis man gider læse hvad der står så 899 kr om måneden

Ro på alle sammen, det er nok fordi prisen IKKE stod der oprindlig...

Fra : Nicolai

Dato : 01-08-06 08:31

> Ro på alle sammen, det er nok fordi prisen IKKE stod der oprindlig...

Den stod der NETOP oprindeligt men blev fjernet ;)

Fra : PerX ...

Dato : 01-08-06 17:58

In article <44cf0320$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, spam2005
@nifo.dk says...

> Den stod der NETOP oprindeligt men blev fjernet ;)

Den stod der ikke da jeg kiggede.

Dvs den var der - den blev fjernet - den blev sat tilbage?

Jobskabelse hos TDC? :)

Fra : rEh

Dato : 01-08-06 17:20

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <uqnhc2laqnreehvqhp69uo26qhieu46pmk@4ax.com>,
> spamhell@brandt-christensen.dk says...

> Ro på alle sammen, det er nok fordi prisen IKKE stod der oprindlig...

Nemlig.
Men er der nogen der har fået en bekræftelse på deres bestilling.Og i givet
fald ,er der stadigvæk en uges ventetid.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 01-08-06 19:38

Hej

> Men er der nogen der har fået en bekræftelse på deres bestilling.Og i
> givet fald ,er der stadigvæk en uges ventetid.

Jeg har fået en bekræftelse på at jeg får det den 2 august altså i morgen

Mvh Poul

Fra : rEh

Dato : 01-08-06 20:02

"Poul Johannsen" <poul_jo@noemail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg har fået en bekræftelse på at jeg får det den 2 august altså i morgen
>
> Mvh Poul

hvornår bestilte du

Fra : Poul Johannsen

Dato : 01-08-06 20:28

Hej

> hvornår bestilte du

Jeg bestilte den 31 juli.

Mvh Poul

Fra : rEh

Dato : 02-08-06 18:16

"Poul Johannsen" <poul_jo@noemail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg har fået en bekræftelse på at jeg får det den 2 august altså i morgen
>
> Mvh Poul

hvad så har du fået din nye forbindelse.?
måske der er lidt feedback.(har ikke selv lige fået respons endnu).

Fra : Poul Johannsen

Dato : 02-08-06 21:14

Hej

> hvad så har du fået din nye forbindelse.?
> måske der er lidt feedback.(har ikke selv lige fået respons endnu).

Jeg har slet ikke fået den nye forbindelse i dag på trods af at TDC sagde
den 2 august. Damn.
Håber den kommer i morgen.

Mvh Poul

Fra : rEh

Dato : 02-08-06 21:26

> Hej

> Jeg har slet ikke fået den nye forbindelse i dag på trods af at TDC sagde
> [...]
det kunne være rart,krydser fingre.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 03-08-06 15:43

Hej

> det kunne være rart,krydser fingre.

Har stadigvæk ikke fået 20 mbit, så jeg ringede ind og hørte af. Og jeg fik
vide at jeg ikke kunne få det men kunne få 8 mbit i stedet for.
De 8 mbit vil så også kører uden forbrugsloft som 20 mbit.
Hvis ikke de 8 mbit snart kommer beholder jeg bare de 2 mbit jeg har lige
nu.

Mvh Poul

Fra : Per

Dato : 03-08-06 20:49

> [...]
> De 8 mbit vil så også kører uden forbrugsloft som 20 mbit.
> Hvis ikke de 8 mbit snart kommer beholder jeg bare de 2 mbit jeg har lige

Dvs at du så kan få de 8Mbit til 899,-?

Fra : rl

Dato : 03-08-06 23:16

> Dvs at du så kan få de 8Mbit til 899,-?

Det kan han nok. De 20 mbit kører efter princippet best effort, dvs. at tdc
ikke garanterer 20 mbit, men 4096/512 som min., så det kan ligeså godt være
8 mbit.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 04-08-06 12:54

Hej

> Dvs at du så kan få de 8Mbit til 899,-?

Nej den får jeg til de 799 kr som den koster men uden forbrugsloftet.
Men jeg har ikke fået de 8 mbit endnu. Jeg giver snart op og beholder de 2
mbit jeg har nu.
Jeg glæder mig til fiber kommer til min adresse. De er ikke så langt væk fra
min bopæl længere.
Så kan man da få internet til en bedre pris.

Mvh Poul

Fra : Per

Dato : 04-08-06 15:09

> Nej den får jeg til de 799 kr som den koster men uden forbrugsloftet.

aha, du kunne ikke vælge at få en 4Mbit til lavere pris så?

Fra : rEh

Dato : 04-08-06 16:43

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse

> aha, du kunne ikke vælge at få en 4Mbit til lavere pris så?

ja ja fint,men hvad bliver uploaden så

Fra : rEh

Dato : 04-08-06 16:52

> [...]
> fra min bopæl længere.
> Så kan man da få internet til en bedre pris.

Kan lige oplyse at efter at ha chattet med en tdc medarbejder,han fortalta
at det typisk vil tage 1-3 dage inden man får svar,Men jeg har nu ventet 1-5
dage...?

Fra : rEh

Dato : 04-08-06 16:59

http://www.adslthailand.com/Image/News/04-adsl2-2.gif

Fra : rEh

Dato : 05-08-06 00:32

> "rEh" <professoren@pc.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.adslthailand.com/Image/News/04-adsl2-2.gif

hurrah har fået den nu,går rigtig nice hurtig.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-08-06 22:52

Den Wed, 2 Aug 2006 22:14:12 +0200 sendte "Poul Johannsen"
<poul_jo@noemail.dk> følgende røgsignaler:

>Hej

>Jeg har slet ikke fået den nye forbindelse i dag på trods af at TDC sagde
>den 2 august. Damn.
>Håber den kommer i morgen.

Bare rolig der kommer også en 2. august næste år...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : rEh

Dato : 03-08-06 02:32

Fra : Sune

Dato : 27-07-06 16:55

On Thu, 27 Jul 2006 17:33:06 +0200, "Erik Dan" <mirage@desert.dk> wrote:

>http://tdc.dk/artikel.php?id=78181&PV=14

Gad vide hvor mange procent af kunderne der max kan få 4/8 mbit.

Jeg skyder på omkring 65%.

Mvh
Sune

Fra : Per

Dato : 27-07-06 20:32

> Gad vide hvor mange procent af kunderne der max kan få 4/8 mbit.
>
> Jeg skyder på omkring 65%.
>
> Mvh
> Sune

Mon så ikke de fjerner loftet på 4 og 8mbit også?

Fra : Sune

Dato : 27-07-06 20:48

On Thu, 27 Jul 2006 21:32:21 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Mon så ikke de fjerner loftet på 4 og 8mbit også?

Mon ikke?

Jeg sidder selv og venter på at TDC Kabel TV følger med ned i pris.
Den kvalitet TDC kan tage sig sammen til at give mig på min telefon linie er nemlig for ringe.

Mvh
Sune

Fra : Per

Dato : 28-07-06 08:06

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Mon så ikke de fjerner loftet på 4 og 8mbit også?
Har chattet med deres kundeservice og de siger loftet ikke fjernes på 4 og
8Mbit :( Det giver sgu da ingen mening?!?

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-06 18:37

> http://tdc.dk/artikel.php?id=78181&PV=14
>
> Gad vide hvad prisen bliver.

Og om det er med fri trafik...

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-07-06 20:36

Hej

> Og om det er med fri trafik...

Fakta om produktet:
Downloadhastighed: 20 Mbit/s (best effort)
Uploadhastighed: 1 Mbit/s
Pris: 899 kr. inkl. moms uanset forbrug

Mvh Poul

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-06 21:45

"Poul Johannsen" <poul_jo@noemail.dk> wrote in message
> Hej

> Fakta om produktet:
> Downloadhastighed: 20 Mbit/s (best effort)
> Uploadhastighed: 1 Mbit/s
> Pris: 899 kr. inkl. moms uanset forbrug'

Gad vide hvad der sker med Cybercity? De snakkede ellers om de ville starte
med ny dsl standart med op til 100Mbit... men de har stadigt max 8Mbit?

Måske sker der også snart noget hos TELE2. For de har i langt tid skrevet på
deres driftstatus "opgradering af transmision" Men det er jo ikke til at
vide om det er TDC der laver dette som så tele2 så bare skriver videre fordi
der kommer afbrydelser ved det.

Fra : Finn Christensen

Dato : 27-07-06 20:34

"Erik Dan" <mirage@desert.dk> skrev i en meddelelse

> http://tdc.dk/artikel.php?id=78181&PV=14

Hehe, godt man lige nåede at få etableret sin Fullrate 20/1,5 mbit - som nu
efter adskillige trimninger af SØDE supportere hos Fullrate nu er "klemt op"
til at køre ca 7....

Lurer da lige på om TDC kan garantere hastighederne.... kan de det, så er
fuglen godt igang med at sprede vingerne ud til at flyve..... tror jeg

Finn

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-07-06 20:44

Finn Christensen skrev:

>Lurer da lige på om TDC kan garantere hastighederne.... kan de det, så er
>fuglen godt igang med at sprede vingerne ud til at flyve..... tror jeg

Nej, læs hele siden.

»* Ved for lang afstand mellem TDC og din husstand, vil din TDC
Bredbåndsforbindelse ikke kunne opnå den fulde hastighed. TDC vil
dog minimum levere 4096/512.«
--
Kerim
Har du brug for et Montana reolsystem?

Fra : Finn Christensen

Dato : 28-07-06 00:58

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> Nej, læs hele siden.
>
> »* Ved for lang afstand mellem TDC og din husstand, vil din TDC
> Bredbåndsforbindelse ikke kunne opnå den fulde hastighed. TDC vil
> dog minimum levere 4096/512.«

Jamen så putter fuglen sig tilbage i reden og venter på fiber.... eller hvad
der nu skal til for at Danmark kan det samme som de kan i Sverige.... (hvad
er det egentlig de kan derovre? *GG*)

Finn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-07-06 11:06

Finn Christensen skrev:

> der nu skal til for at Danmark kan det samme som de kan i Sverige.... (hvad
> er det egentlig de kan derovre? *GG*)

Få dumme danskere til at tro at deres ultratilbud til en lille,
snæver skare gælder alle svenskere i hele landet.

--
Bertel

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-07-06 20:52

"Erik Dan" <mirage@desert.dk> crashed Echelon writing

> http://tdc.dk/artikel.php?id=78181&PV=14

Mhmm så kom de med på bølgen.

TDC har godt nok fordelen i de er landsdækkende, men jeg vil godt nok sige
prisen er over det dobbelte i forhold til andre udbydere (der dog ikke er
landsdækkende)

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-07-06 21:07

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> TDC har godt nok fordelen i de er landsdækkende, men jeg vil godt nok sige
> prisen er over det dobbelte i forhold til andre udbydere (der dog ikke er
> landsdækkende)

Hvem siger at de er landsdækkende med 20Mbit?

Jeg vil gætte det er på de steder, hvor der idag kan leveres IP-TV da
centralerne der er blevet opgradet til adsl2+?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-07-06 21:49

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> crashed Echelon
writing news:n19yg.84$ye7.11@news.get2net.dk:

> Hvem siger at de er landsdækkende med 20Mbit?

Der står i hvert fald intet om begrænsning på siden, så formoder kun.

--
Bjarke Andersen

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 28-07-06 06:58

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> writes:

>TDC har godt nok fordelen i de er landsdækkende, men jeg vil godt nok sige
>prisen er over det dobbelte i forhold til andre udbydere (der dog ikke er
>landsdækkende)

Er det da samme produkt som konkurrenterne (samme kvalitet)?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 28-07-06 15:29

Kerim Ellentoft wrote:

> Nej, læs hele siden.
>
> »* Ved for lang afstand mellem TDC og din husstand, vil din TDC
> Bredbåndsforbindelse ikke kunne opnå den fulde hastighed. TDC vil
> dog minimum levere 4096/512.«

Jeg har lige prøvet at få TDC til at levere 2048/512 men uden held,
da min linie ikke kan klare så stort upload. Så jeg må "nøjes" med
2048/256. Så hvordan vil de levere 4096/512 som minimum?
Jeg bor i Skovlunde godt 3 km fra centralen.

Niels Dybdahl

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 28-07-06 15:35

> Jeg har lige prøvet at få TDC til at levere 2048/512 men uden held,
> da min linie ikke kan klare så stort upload. Så jeg må "nøjes" med
> 2048/256. Så hvordan vil de levere 4096/512 som minimum?

Det kan nok godt lade sig gøre. Der er forskel på ADSL og ADSL2. At få høje
hastigheder på ADSL kræver godt signal/støj forhold. Høje hastigheder på
ADSL = 4096/512. Høje på ADSL2 = 25/4 eller noget i den stil. Derfor kan du
sikkert godt få 4096/512 med ADSL2 udstyr.

Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-07-06 16:31

"Niels Dybdahl" <niels.dybdahl@gmail.com> wrote in message

>2048/256. Så hvordan vil de levere 4096/512 som minimum?

der er jo altid en test hos tdc der kan sige hvad man kan få. så Hvis de
siger de godt kan levere over 4096/512 Så kan de det vel også... men hvis
linien kan kører hurtigere er det jo fint.

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-07-06 18:41

On 28 jul 2006, Bjarke Hansen wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> der er jo altid en test hos tdc der kan sige hvad man kan få. så
> Hvis de siger de godt kan levere over 4096/512 Så kan de det vel
> også... men hvis linien kan kører hurtigere er det jo fint.

Ehhh?

Niels Dybdahl har fået at vide at han maks kan få 256 up. Nu
reklamerer TDC med at de kan smide 512 up med garanti. HVordan
redegører du for det i ovenstående?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Frans Meyer

Dato : 28-07-06 21:31

"Palle Jensen" <ducktrucks@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Niels Dybdahl har fået at vide at han maks kan få 256 up. Nu
> reklamerer TDC med at de kan smide 512 up med garanti. HVordan
> redegører du for det i ovenstående?

"ADSL2+ - meget mere end bare højere hastighed"

http://www.fullrate.dk/blog/2006/06/adsl2_meget_mere_end_bare_hoej_1.html

vh
Frans

Fra : Kasper Bergh

Dato : 29-07-06 15:24

"Palle Jensen" <ducktrucks@gmail.com> wrote in message
> Ehhh?
>
> Niels Dybdahl har fået at vide at han maks kan få 256 up. Nu
> reklamerer TDC med at de kan smide 512 up med garanti. HVordan
> redegører du for det i ovenstående?

ADSL2 er en ny teknologi - dermed også nye max OG min grænser for hvad
produktet kan levere.

Når det er sagt så dækker TDC kun ca. halvdelen af landet fra start så det
kan sagtens være han slet ikke kan få det endnu.

mvh
/Kasper

Fra : PerX ...

Dato : 31-07-06 23:02

In article <44cb6f72$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, kazper@want-
no-spam-own.web.id says...
> "Palle Jensen" <ducktrucks@gmail.com> wrote in message

> ADSL2 er en ny teknologi - dermed også nye max OG min grænser for hvad
> produktet kan levere.

Men det er vel stadig de gamle skod linier?

Fra : Kasper Bergh

Dato : 01-08-06 02:02

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message >> ADSL2 er en ny
teknologi - dermed også nye max OG min grænser for hvad

> Men det er vel stadig de gamle skod linier?

Læs hvad jeg skriver. Det er en ny teknologi - der kan presse mere ud af den
samme fysiske linie gennem en "effektivitetsforøgelse".

Det er da ikke svært at forstå.

mvh
/Kasper

Fra : PerX ...

Dato : 01-08-06 04:06

In article <44cea809$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, kazper@want-
no-spam-own.web.id says...
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message >> ADSL2 er en ny
> teknologi - dermed også nye max OG min grænser for hvad

> Læs hvad jeg skriver.

Det gjorde jeg.

> Det er en ny teknologi - der kan presse mere ud af den
> samme fysiske linie gennem en "effektivitetsforøgelse".
>
> Det er da ikke svært at forstå.

Det er ikke svært at forstå at hvis linien er dårlig, så vil den
formentlig heller ikke være god men en ny og endnu mere følsom
teknologi.

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 01-08-06 07:32

> Det er ikke svært at forstå at hvis linien er dårlig, så vil den
> formentlig heller ikke være god men en ny og endnu mere følsom
> teknologi.

Hvem siger den er mere følsom? De fleste "opgraderinger" i bittætheder over
fysiske medier såsom kobber (adsl) eller magnetiske plader (harddiske)
hænger i stor grad sammen med at chips bliver hurtigere og hurtigere. Man
presser flere error correction codes ned, sætter frekvensen op og vupti mere
hastighed på samme medium.

Thomas

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-08-06 20:58

On 01 Aug 2006 06:31:45 GMT, "Thomas S. Iversen"
<zensonic@zensonic.dk> wrote:

> Hvem siger den er mere følsom?

Der gør PerX. Har du ikke læst ud af hans indlæg her i gruppen, at han
både har en helt fantastisk dyb teknologi-forståelse og en rigtig fin
forståelse for forretning?

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 02-08-06 11:20

> [...]
>
> Der gør PerX. Har du ikke læst ud af hans indlæg her i gruppen, at han
> både har en helt fantastisk dyb teknologi-forståelse og en rigtig fin

He he. Nej det er undveget min opmærksomhed. Ved at blive rusten :-/

Thomas

Fra : Per

Dato : 03-08-06 06:37

"Erik Dan" <mirage@desert.dk> wrote in message

> http://tdc.dk/artikel.php?id=78181&PV=14
>
> Gad vide hvad prisen bliver.

Har fået oplyst at de ikke kan levere i Thisted.