Cybercity - hvilken cisco-router skal jeg ~
Fra : Nicolai

Dato : 27-07-06 10:19

Kan nogen fortælle hvilken 18xx router der vil virke på min kommende CC
linje?

Jeg har et par gamle 2600 som jeg formoder kun er ethernet? :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-07-06 16:26

On Thu, 27 Jul 2006 11:18:58 +0200, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

> Kan nogen fortælle hvilken 18xx router der vil virke på min kommende
> CC linje?

Du kan bruge (næsten) en hvilken som helst Cisco-router med et ADSL-
interface. Hvis det skal være en 1800-router, kan det være 1801.

> Jeg har et par gamle 2600 som jeg formoder kun er ethernet? :)

Nej, 2600 er *langtfra* kun Ethernet. De kan bruges til en masse
forskellige ting, afhængig af hvilke moduler, man fylder i den, inkl.
ADSL.

-A

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-07-06 16:29

wrote:

> Kan nogen fortælle hvilken 18xx router der vil virke på min kommende
> CC linje?

PS: Det eneste, du kan være *sikker* på der virker, er naturligvis det
du får leveret af CC. Det er det eneste, de vil supportere.

-A