Firefox. Betalingsside. - Får kun lov at
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 27-07-06 09:25

Jeg har problemer med at få lov at se det jeg har betalt for.!

Jeg bruger Firefox 1.5.0.5 (Og PC-cilin 14. Fuldt opdateret)

Sagen er at jeg for en uge siden købte adgang til artikler på Randers
Amtsavis, men kan ikke få lov at se mere end 2 - 3 artikler før der
blokeres. (Som regel 2)

Derefter kommer rammen med brugernavn og password frem. (Er sat op til
at huske begge)
Men når jeg klikker på "Log ind" sker der intet.

Det ændrer intet at genstarte programmet.

Jeg har haft kontakt med deres support. De har prøvet at logge på med
samme browser, 20 sider, uden problemer.

Jeg har forsøgt at tillade cookies. Ingen forskel.
Og åbnet for "alle" begrænsninger i PC-cilin. Og checket evt.
blokeringer i browseren under Tools/Options. Uden at det hjalp.

På min arbejdesplads (IE browser) kan jeg uden problemer se siderne.

Support funktionen fra Randers Amtsavis skriver:

Citat start
Det tyder på, at den cookie der bliver sat, når du er logget på, bliver
slettet igen efter kort tid.
Af dit antivirus-program fremgår det, at "Real-time Spyware Scan" er
aktiv. Prøv evt. at slå det fra for at se, om programmet skulle opfatte
vores cookie som spyware.
Ellers kan programmer, der "rydder op" i cookies og lignende være en
mulig årsag, hvis du har sådanne installeret.
Citat slut

Jeg har ikke et oprydningsprogram for cookies.

Kan disse oplysninger gøre at nogen kan fortælle mig hvad der er galt.?

Disse problemer er ikke overraskende.
Jeg har generelt over årene haft problemer med at jeg pga.
Netscape/Firefox browser er blevet begrænset i adgang i forhold til IE
brugere. Er mit klare indtryk. (Bla. homebank er kun accepteret via IE)

Jeg håber at de en dag hos Firefox finder ud af at gøre den mere
kompatibel med IE, og de der laver hjemmesider begynder at finde ud af
at der findes andet end IE.

Mvh. Jørgen
--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-07-06 09:50

Den 27-07-06 10.24 skrev Jørgen Rasmussen følgende:

Jeg har desværre ingen umiddelbar løsning på dine problemer. Du kan dog
evt. prøve at starte Firefox i fejlsikret tilstand, så du er sikker på,
at det ikke er en udvidelse, der driller. Om fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html

Du kan også prøve at oprette en ny profil i Firefox. Dermed kan du se,
om det er en indstilling i din nuværende profil, der driller. Om
oprettelse af en ny profil:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-profilmanager.html

> (Bla. homebank er kun accepteret via IE)

Det er vist kun nogle få netbanker, der endnu ikke virker i Firefox,
hvilken bank bruger du?

> Jeg håber at de en dag hos Firefox finder ud af at gøre den mere
> kompatibel med IE, og de der laver hjemmesider begynder at finde ud af
> at der findes andet end IE.

Du skal nok satse på det sidste. Du kan være helt sikker på, at
Firefox-folkene ikke gør Firefox mere kompatibel med IE, hvis det
betyder, at man dermed ikke overholder internettets standarder - og det
er netop, hvad det i de fleste tilfælde vil betyde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.

Fra : BJ Denmark

Dato : 27-07-06 10:16

Jørgen Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Sagen er at jeg for en uge siden købte adgang til artikler på Randers
> Amtsavis, men kan ikke få lov at se mere end 2 - 3 artikler før der

Om der er sammenhæng, ved jeg ikke, men jeg havde noget, der måske kunne
ligne på min Web-bank. Jeg kom ind i systemet, men få skærmbilleder senere
blev jeg hældt ud igen.

For mig hjalp det at lægge den sidste version af Java ind.

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-07-06 10:26

Jørgen Rasmussen skrev:

> Jeg har problemer med at få lov at se det jeg har betalt for.!

Prøv at tilgå siderne med Opera og se om det gør en forskel.

--
Bertel