Hjælp til en opskriftsdatabase
Fra : Kasper Eulert

Dato : 27-07-06 09:33

Hej
Jeg er rimelig ny til databaser og beskæftiger mig mest med php asp og
css

Jeg vil gerne lave en database på min hjemmeside med opskrifter så jeg
ikke manuelt skal sidde og lave sider, søgefunktioner osv.

Er der nogen der har nogen tips til det, eller evt et script af en
eller anden art.

Med venlig hilsen

Kasper Eulert
www.kaffe-cafe.dk - Alt om kaffe!

Fra : simsen

Dato : 27-07-06 09:50

> Jeg vil gerne lave en database på min hjemmeside med opskrifter så jeg
> ikke manuelt skal sidde og lave sider, søgefunktioner osv.

Det du vil have, er en database, hvor du så via asp eller php kan tilgå
disse ting? Eller vil du både have kode til siderne og database?

mvh
simsen