Betalingstelefon, montering??
Fra : Steen

Dato : 26-07-06 15:58

Hej!!!

Jeg er ved at renovere en væg i vores spejderhytte, og på den hænger
en mønttelefon, mærket "TALENT".

Jeg har nøglen til møntboksen osv, men mit problem er, at jeg gerne
vil tage telefonen ned i et par dage..... men jeg kan ikke finde ind
til monteringsskruerne eller finde tricket til at løsne telefonen.

Er der mon nogen, der kan hjælpe???

-Steen

Fra : N

Dato : 27-07-06 01:23

[...]

Mod betaling, TDC helt klart, men det var nok ikke dét du efterspurgte.

Sorry, har ikke rodet med talent telefoner, så hér kan jeg ikke hjælpe.

Fra : Steen

Dato : 27-07-06 11:19

> Mod betaling, TDC helt klart, men det var nok ikke dét du efterspurgte.

Jeps, men som spejder i en frivillig organisation (med få kroner og
nordjyde tilmed, er det jo skønnest at "gøre det selv"

- og så er der jo det med moms!

> Sorry, har ikke rodet med talent telefoner, så hér kan jeg ikke hjælpe.

Alt forladt

Fra : Ole Stigaard

Dato : 27-07-06 16:14

Thu, 27 Jul 2006 12:18:37 +0200, Steen <steen@dbs.dk> skrev:

> - og så er der jo det med moms!

I Nordjylland??? Du må vist være tilflytter. Alle ved da at den aftager
med afstanden til København for at forsvinde helt ved Lillebælt.

Ole