Hvordan gør jeg?
Fra : Lene

Dato : 26-07-06 10:22

Hej allesammen,

jeg er slet ikke ikker på at dette er den rigtige gruppe at søge råd om
dette emne. Jeg prøver, og så må I lodse mig et andet sted hen, hvis det er.
Sagen er den at jeg er webmaster for en ny side, der er kommet op igår.
Øverst på siden er der plads til et reklamebanner, og det vil jeg
naturligvis gerne have fyldt ud... Det skal være et banner, der tjener penge
ind.
Er der nogen af Jer der ved, hvordan jeg finder ud af sådan noget?
Tak for hjælpen
MVH Lene B. Jensen
40plus.dk

Fra : Nicolai Lang

Dato : 26-07-06 18:51

On Wed, 26 Jul 2006 11:21:57 +0200, "Lene" <lesletdette@satzone.com>
wrote:

>naturligvis gerne have fyldt ud... Det skal være et banner, der tjener penge
>ind.
>Er der nogen af Jer der ved, hvordan jeg finder ud af sådan noget?

Hvis dit site er politisk korrekt, kan du prøve at få Google Adwords
på. Det søger du om på http://google.dk.

Mit site har seksuelt indhold, så det ville de ikke være med til.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Kim Malmberg

Dato : 27-07-06 10:37

"Lene" <lesletdette@satzone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> penge ind.
> Er der nogen af Jer der ved, hvordan jeg finder ud af sådan noget?

Hej
Google addwords er annoncer du betaler for.Samtidig får du bedre placering
på google.
Addsense er at du viser links fra andre's websites, og klikker folk på disse
links, tjener du penge.
Du skal gå på google.dk nederst på siden er der et link til
annonceringsprogrammerne.
Du skal oprettet et login, og så er det ellers bare at følge anvisningerne.
God fornøjelse.

Fra : Lene

Dato : 27-07-06 14:36

"Kim Malmberg>> >
> Hej
> Google addwords er annoncer....

Tak for hjælpen. Prøver mig frem!
MVH Lene, webmoster

Fra : Kim Schulz

Dato : 28-07-06 23:17

> [...]

> banner, der tjener penge ind.
> Er der nogen af Jer der ved, hvordan jeg finder ud af sådan noget?

tjek google adsense eller tradedoubler.dk

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk