Den 24. juli 2006.
Fra : BJ

Dato : 25-07-06 18:27

Nu huskede du vel at fejre dagen den 24.juli 2006.

Fra den dag og resten af året arbejder du for dig selv og ikke for staten.

Så fra den 1. januar 2006 og frem til og med den 23. juli 2006, er hele din
indtægt gået til staten.

Fra den 24. juli 2006 og frem til 31.12.2006 kan du selv beholde
pengene..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Holst

Dato : 25-07-06 19:47

BJ wrote:

> Fra den 24. juli 2006 og frem til 31.12.2006 kan du selv beholde
> pengene..

Så jeg skal bare smide de 4-5 girokort ud, som jeg har fået fra
skattevæsenet til betaling resten af året?

Fra : BJ

Dato : 25-07-06 21:02

"Holst" <newsjul06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så jeg skal bare smide de 4-5 girokort ud, som jeg har fået fra
> skattevæsenet til betaling resten af året?

Ja da.

Det er en oplysning fra HTS-A og stammer fra en artikel i VAF.

Hvis du tænker nærmere over det, kan du godt se sammenhængen (tror jeg da).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-07-06 20:03

Den 25-07-06 19.27 skrev BJ følgende:

> Fra den dag og resten af året arbejder du for dig selv og ikke for staten.

Prøv at poste den slags i dk.politik, hvor det hører hjemme.

> Fra den 24. juli 2006 og frem til 31.12.2006 kan du selv beholde
> pengene..

Dvs. juletræssælgere ikke skal betale skat?

FUT: news:dk.politik (som jeg ikke følger).

Hvis du vil have hjælp til at udregne, hvor stor en del af lønsummen i
Danmark, der går til staten - og det er ikke cirka 65%, sådan som du
lægger op til - kan du jo manuelt ændre FUT'en til dk.penge.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot

Fra : BJ

Dato : 25-07-06 21:03

KLIP

> FUT: news:dk.politik (som jeg ikke følger).

Det har intet med politik at gøre, det er den skinbarlige sandhed.

Hos os er vi 2 i det private, så her går det godt....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~