Katalog udskrift
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 25-07-06 15:01

Hej
Jeg har en del DVD-skiver, fyldt op med Radioteateroptagelser.
Hver forestilling ligger i en MAPPE og består af op til mange mp3-filer.
Ved nogen her, om der findes et program, der kan skrive en form for
indholdsfortegnelse ud ? -
fra STIFINDEREN i det hele taget ?

Venlig hilsen
Jørgen Carlsen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : BuFFer

Dato : 25-07-06 15:42

> Ved nogen her, om der findes et program, der kan skrive en form for
> indholdsfortegnelse ud ? -

Winamp kan
(www.winamp.com )

Tilføj alle filerne til playlisten (Alt + E)

Jeg bruger 'lite' og dér er genvejen til indholdsfortegnelse:
Alt + Ctrl + G

Så laver den en indholdsfortegnelse i et html dokument.

Fra : BuFFer

Dato : 25-07-06 15:43

> Tilføj alle filerne til playlisten (Alt + E)

Du kan trække hele mapper over for at gøre det nemmere.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-07-06 15:51

Jørgen Carlsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> mp3-filer. Ved nogen her, om der findes et program, der kan
> skrive en form for indholdsfortegnelse ud ? -

Ellers kan du gøre det far en kommandoprompt med:

dir /b /s > indhold.txt

Indhod.txt er så en tekstfil, der vil indeholde en liste, som du
kan redigere i en teksteditor

Til gengæld spammer du alle indlig på usenet - og er temmelig
upopulær her i grupperne, så du vil nok få flere svar, hvis du
dropper den

Det er stort set det eneste anti-spam program, der selv spammer -
så nnæsten ethvert andet program, som du kan finde vil være
bedre.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 25-07-06 22:17

Tak for Tips'ene

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-07-06 05:19

Jørgen Carlsen skriblede:
> Tak for Tips'ene

Nu kan du lige putte dig i mit killfilter
en månedstid.

--
Lars Fragstrup
Jeg beskyttes ikke af spamfighter, men jeg