Kleptoman kat
Fra : Jan Holm

Dato : 24-07-06 23:49

På sin vis må det være irriterende, men på den anden side
ret sødt !!!
http://www.wfaa.com/images/slideshow/072106today/images/110a.jpg

Mvh
Jan Holm

Fra : Tina

Dato : 25-07-06 05:51

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> På sin vis må det være irriterende, men på den anden side
> ret sødt !!!
> http://www.wfaa.com/images/slideshow/072106today/images/110a.jpg

*LOL*

Min kat giver ordet "smørtyv" en ny mening.

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 05:57

"> På sin vis må det være irriterende, men på den anden side
> [...]
Øv, nu troede jeg lige at jeg skulle komme med en sjov historie, men så kom
du først. Men men anyway, jeg bringer lige historien bag billedet alligevel:

"Kleptoman-kat hugger havehandsker

Ejerne af en kat fra staten New York må erkende, at deres kæledyr er
kleptoman.
Hankatten Willy kan ikke modstå synet af en havehandske og kommer slæbende
hjem med alle dem, han kan finde. På grund af problemets omfang er det
vanskeligt for Jennifer og Dan Pifer at finde ud af, hvem handskerne
tilhører. I stedet har de fundet på en snedig løsning, der havde sin debut i
weekenden.
Parrets beholdning på 23 havehandsker blev hængt op på en snor uden for
kattens hjem sammen med et skilt, hvorpå der stod "Vores kat er handsketyv.
Tag selv her, hvis nogen af dem er jeres."
Om vinteren hugger Willy strikkede luffer og er det heller ikke lige sæson
for den slags, slæber han af med snavsede sokker fra folks vasketøjskurve.
Trods kattens kriminelle tilbøjeligheder er han populær i landsbyen Pelham.
Indbyggerne synes, han er underholdende. "

Håber ikke Buster begynder på den slags, det vil jeg synes er alt for
pinligt....

God dag herfra
Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-07-06 12:51

Jan Holm wrote:
> På sin vis må det være irriterende, men på den anden side
> [...]

Den er bare god, og man kan da ikke blive sur på den kat.

Min lille Mini er totalt besat af kuglepenne og blyanter, og hun hugger
dem uden blusel, selvom jeg ikke ved af, at hun har nogen pennevenner

Mvh Tove

Fra : Denise

Dato : 25-07-06 15:15

Jan Holm wrote:
> På sin vis må det være irriterende, men på den anden side
> [...]

Ha ha, den var sød

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 25-07-06 18:00

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> wrote in

> http://www.wfaa.com/images/slideshow/072106today/images/110a.jpg

Hahahaha, og tak til Louise for at bringe historien.

Så er min mors skovmis ikke helt så enestående, han render også med
ting. Dog er han indekat, så det er kun min mors ting. Hans
ynglingsbeskæftigelse er at hive ledningssøm ud af væggene og smide
rundt omkring, så ledningerne hænger og dingler

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.