Mail formular
Fra : Henrik Vejgaard

Dato : 24-07-06 21:04

Hejsa,

Hvordan laver jeg en mail formular til mit nye domæne www.vejgaard.org .

den skal fungere her http://www.vejgaard.org/feedback.htm ... jeg har
egentligt lavet formularen men det virker bare ikke

kan en venlig sjæl hjælpe?

mvh
Vejgaard

Fra : Peter P

Dato : 24-07-06 21:37

Henrik Vejgaard skrev:
> [...]
>
> den skal fungere her http://www.vejgaard.org/feedback.htm ... jeg har
> egentligt lavet formularen men det virker bare ikke

Har du prøvet at højre klikke på formularen og så gå ind under
"indstillinger for formular" ? derinde under den, skal man sætte sin
mail adresse ind for at den virker.

Mvh. Pede

Fra : Vejgaard

Dato : 25-07-06 08:30

JA, det har jeg prøvet .... men jeg kan stadig ikke få det til at
fungere

mvh
Vejgaard

Fra : Peter P

Dato : 25-07-06 21:58

Vejgaard skrev:
> JA, det har jeg prøvet .... men jeg kan stadig ikke få det til at
> fungere
>
> mvh
> Vejgaard

Så kan jeg ikke lige hjælpe dig

mvh. pede

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-07-06 22:42

Vejgaard skrev:

>JA, det har jeg prøvet .... men jeg kan stadig ikke få det til at
>fungere

Du får jo svaret, når du prøver at sende en mail.

»Du har sendt en formular eller fulgt et hyperlink til en side,
som kræver en webserver og FrontPage-serverudvidelser for at
fungere korrekt.

Denne formular eller en anden FrontPage-komponent virker korrekt,
hvis du udgiver webstedet på en webserver med
FrontPage-serverudvidelser.«

Så du skal have installeret FrontPage-serverudvidelse på dit
webhotel.

Kontakt webhotellet.
--
Kerim
Har du brug for et Montana reolsystem?

Fra : Henrik Vejgaard

Dato : 26-07-06 15:29

Kerim Ellentoft wrote:

> [...]
> hvis du udgiver webstedet på en webserver med
> FrontPage-serverudvidelser.«
>
> Så du skal have installeret FrontPage-serverudvidelse på dit

Takker .... har lige fået afklaret at B-one ikke understøtter mail form
i FP 2003

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 07-08-06 17:50

Hej Henrik

Så skal du have gang i en formular og et cgi-script, hvis B-One
understøtter dette.