dansk distributør af Fox film ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 24-07-06 20:56

Hvordan hitter jeg ud af hvem der er dansk distributør på Fox film. Jeg skal
have fat i biografplakaterne til filmen Eragon til min datter, og det er Fox
der står bag filmen. Men der må jo være nogen her i Danmark der står for
marketing osv i forb. med filmen herhjemme .... ? Men hvem og hvordan finder
man ud af det ?

Kh
Bjørn

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 24-07-06 22:24

Studio Smalbro skrev:

> [...]
> her i Danmark der står for marketing osv i forb. med filmen herhjemme
> .... ? Men hvem og hvordan finder man ud af det ?

Fox' film distribueres i Danmark af www.filmcompagniet.dk. På hjemmesiden
kan du finde kontaktadresser og -numre.

--
Mvh. Peter