Positonslys: Münsterland
Fra : Bent

Dato : 23-07-06 16:15

Hej til alle

Jeg har brug for lidt hjælp til at afmontere lygteglasset på foreste
positionslygte, jeg håber hjælpen er her, for jeg har prøvet lidt af hvert
men ikke det rigtige for det er ikke lykkedes mig endnu, det runde glas skal
af pga. skal en dårlig forbindelse. Denne lygte er på en model fra 2005.

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-07-06 18:29

> [...]
> men ikke det rigtige for det er ikke lykkedes mig endnu, det runde glas
> skal af pga. skal en dårlig forbindelse. Denne lygte er på en model fra

Den skal vippes af med en stor skruetrækker, forsigtigt selvfølgelig.

Hilsen Jørgen

Jørgen L. Nielsen
Kasserer i Dansk LMC-Klub
www.lmc-klub.dk

Fra : Bent

Dato : 24-07-06 15:06

Tak for hjælpen det var lige det jeg manglede.

Bent