Hvordan slipper man billigst ?? skal have ~
Fra : Peter D.

Dato : 23-07-06 15:40

Hej.

Hvordan slipper man billigst afsted med at have 512/512 ??

Jeg har pt. hos Tele2 til 340.-, men jeg er hos Tele2 nød til at have et
fastnet abonnement til 115.- oven i.....(hmmmmm)

Jeg har, som mange andre voip, og altså ikke brug for et fastnet abonnement
!

Jeg har set at Cybercity har ADSL uden fastnet abonnement, men der koster
512/512 så 495.- /md..... og hvad er lige ideen i det ??
(Jeg giver jo "kun" 455.- /md hos Tele2)

Findes der ingen der har det billigere ??

Jeg bor ved Holbæk, må jeg hellere skrive, da jeg ved at der lokalt rundt
omkring i DK. er antenne-foreninger mv. der gør det billigere, men det kan
ikke lade sig gøre her.....

Mvh.
Peter

Fra : Henrik Madsen

Dato : 23-07-06 17:45

On Sun, 23 Jul 2006 16:39:41 +0200, "Peter D."
<pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote:

> [...]
>omkring i DK. er antenne-foreninger mv. der gør det billigere, men det kan

Det "nemmeste" er at melde dig til hos CC på det rettet
tidspunkt....De har sådan et "pris-lykkehjul" de engang imellem drejer
på og så får helt tilfældige hastighedskombinationer mere fart for
pengene..

Jeg har været kunde der i 5 år og jeg betaler 395 for 2048/512 ... Den
liniekapacitet har de mindst 5 forskellige priser på..

Henrik

Fra : Peter D.

Dato : 23-07-06 22:21

Hej.

> [...]
> tidspunkt....De har sådan et "pris-lykkehjul" de engang imellem drejer
> på og så får helt tilfældige hastighedskombinationer mere fart for

Det lyder som en lidt underlig forretningsmetode ??
Dvs. at man skal have tålmodighed og vente til det rette øjeblik.....
Eller prøve at kontakte dem og sige at men vil være kunde HVIS man kan få
2048/512 til 395.-..... måske hopper de på

Mvh.
Peter

Fra : Peter D.

Dato : 23-07-06 22:26

Hov hov.... jeg vågnede lige.....
Er CC og Sonofon gået sammen ??
De har ihvertfald samme logo.....

Mvh.
Peter

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-07-06 23:04

Peter D. skrev:

>Er CC og Sonofon gået sammen ??
>De har ihvertfald samme logo.....

Cybercity og Sonofon ejes begge af Telenor (norsk teleselskab).

http://www.telenor.no/om/

http://www.telenor.dk kan man også prøve.
--
Kerim
Har du brug for et Montana reolsystem?

Fra : Henrik Madsen

Dato : 24-07-06 16:48

On Sun, 23 Jul 2006 23:21:23 +0200, "Peter D."
<pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote:

> [...]
>Eller prøve at kontakte dem og sige at men vil være kunde HVIS man kan få
>2048/512 til 395.-..... måske hopper de på

Det tror jeg ikke du skal regne med..

Min 2048/512 er originalt en 384/128 som igennem en masse spin på
pris-lykkehjulet er blevet til en 2048/512...Dog er den kun det fordi
jeg var heldig at ringe til CC den ene dag for et par år siden hvor de
lavede 1536/128 om til 512/512 .. Den er så blevet til en 2048/512 ved
yderligere spin..

Havde en kollega der ringede for at få lavet nummeret den næste
dag...han blev afvist, også selvom han henviste til mit dsl nummer og
sagde at JEG havde fået det..

Jeg behøver nok ikke at sige at min kollega idag IKKE har CC og aldrig
vil have det igen

Jeg bliver hængende af 2 grunde....1. Fordi min 2048/512 "kun" koster
395 ... 2. Fordi jeg har IP telefoni hos et eksternt IP telefoni
selskab og det kan man jo ikke hos f.eks TDC...Ja det vil sige det kan
man men man skal alligevel have en fastnet forbindelse og så smutter
fidusen jo ligesom når den primære grund til at få det var for at få
en mindre fast afgift..

Henrik

Fra : Peter D.

Dato : 24-07-06 22:18

Hej.

> Det tror jeg ikke du skal regne med..

Næ, men jeg kan vel også være heldig.... :)

> [...]
> jeg var heldig at ringe til CC den ene dag for et par år siden hvor de
> lavede 1536/128 om til 512/512 .. Den er så blevet til en 2048/512 ved

Det virker altså som en noget mærkelig kundepolitik/forretningspolitik....

> Ja det vil sige det kan
> man men man skal alligevel have en fastnet forbindelse og så smutter
> fidusen jo ligesom når den primære grund til at få det var for at få
> en mindre fast afgift..

Lige precis....
Jeg har pt. Tele2adsl og Tele2 som fastnetudbyder.....
Og jeg vil over på IP telefoni, hos Unotel, forbrugsafregnet.....- da vi
ikke bruger telefonen ret meget pr. md.....
Jeg har derfor idag kontaktet dansknet.dk for at få lidt yderligere
information....
Det ser ud som om at jeg med min placering i landskabet mindst kan få
1024/256.- til 339.-/md......

Men jeg kan ikke finde ud af om dansknet, på deres router kan/vil akseptere
andre udbydere af IP telefoni, eller om det kun er noget der kan ledes til
deres egne to PSTN porte.... på routeren......
- jeg er nemlig ikke intereseret i at bruge dansknet til telefoni, det er
for dyrt til mit forbrug.......

Mvh.
Peter

Fra : martin

Dato : 08-08-06 23:11

samme med mig. naa tror faktisk kun jeg betaler 370 for 2/512

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-07-06 19:58

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message

> Jeg bor ved Holbæk, må jeg hellere skrive, da jeg ved at der lokalt rundt
> omkring i DK. er antenne-foreninger mv. der gør det billigere, men det kan
> ikke lade sig gøre her.....

Prøv http://www.dansknet.dk/Default.aspx?id=186 De skulle dække Holbæk
central...

Der har de 1/1Mbit for 319,- og mener ikke det kræver fastnet.

Ellers er der vist en del fibernet i Holbæk??

Fra : Peter D.

Dato : 23-07-06 20:25

Hej.

Tak for svar....

> Prøv http://www.dansknet.dk/Default.aspx?id=186 De skulle dække Holbæk
> central...

Jeg bor i nærheden af Holbæk, men er på Udby centralen, og der er hværken
fibernet eller hybridnet her....

Men jeg vil lige kikke på det link du sendte, for det lyder meget
spændende....

Peter