Panik - næsten
Fra : LH

Dato : 22-07-06 16:12

Hvordan bære en kat sig ad med at forsvinde totalt fra jordens overflade.
Her har jeg brugt en time på at lede efter én af mine perserkatte. ALT og
ALLE rum er endevendt og panikken er så småt ved at indfinde sig, for
efterhånden så er jeg sikker på hun må være smuttet ud uden jeg har set det.
Men lige pludselig sidder hun så dér midt på gulvet og ser meget træt og
fornærmet ud over alt det ståhej og kalden - hvad skal det også til for når
man bare ligger og sover (men hvor!!!!)
Nå, men det endte godt, men hvordan hulen bære katte sig ad med at gemme sig
så totalt. De er verdensmestre i forsvindingsnumre.

LH

Fra : Denise

Dato : 22-07-06 16:50

LH wrote:
> [...]
> Nå, men det endte godt, men hvordan hulen bære katte sig ad med at
> gemme sig så totalt. De er verdensmestre i forsvindingsnumre.

Ork, det har vi prøvet mange gange haha. Jamen, de har deres sorte huller,
både til deres gamle legetøj og til dem selv

--
Hilsen Denise

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 22-07-06 16:59

LH skrev i en meddelelse...

> Nå, men det endte godt, men hvordan hulen bære katte sig ad med at gemme
> sig så totalt. De er verdensmestre i forsvindingsnumre.

Mine kravler op i/ind i ryglænet i sofaen, alternativet er to høje reoler
hvor jeg ikke kan se dem fra når jeg står på gulvet.

Jeg gruer for den dag de finder flere gemmesteder og jeg skal fare forvirret
rundt igen. Og fare forvirret rundt det gør jeg under alle omstændigheder,
for jeg har haft en kat der smuttede ud i friheden af en næsten lukket
altandør så paranoia er der nok af.

Godt missen blev fornærmet på dig - så har hun det i det mindste godt, og en
godbid skal nok gøre hende god igen, imens din hjerterytme stabiliserer sig

Mvh Tina og de fire Houdinier
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-07-06 17:10

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> writes:

> [...]
> Nå, men det endte godt, men hvordan hulen bære katte sig ad med at gemme sig
> så totalt. De er verdensmestre i forsvindingsnumre.

Det har jeg også været ude for. Men med en 50 kg hund!

Vi har en lejlighed på 60 kvadratmeter, så det er altså begrænset hvor
den kan være. Jeg ledte inde og ude i haven, men uden resultat. Så
fandt jeg mine sko, for at gå ud og lede efter hende. Da jeg satte mig
i sofaen for at tage dem på, satte jeg mig oven i hende!

Hun var godt klar over at man ikke må være i møblerne, så hun var bare
stille, da jeg kaldte på hende. Møgkøter!

Jeg grinede så meget, at jeg ikke engang fik smidt hende ned og skældt
hende ud. Men hun har dog ikke gjort det siden.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-07-06 18:46

> [...]
>
> Jeg grinede så meget, at jeg ikke engang fik smidt hende ned og skældt
> hende ud. Men hun har dog ikke gjort det siden.

--------------------

LOL!... er der boxer i hende?
min boxertæve kan gå i et med sofapuderne..det er lige før hun får striber
og blive firkantet...GGGG..

og kattene..jo tak..jeg ved ikke hvor mange gange jeg har drønet rundt
overalt oppe og nede, sat hele familien i aktion for at finde dem, til sidst
går man med bange anelser ud ved vejen med en paniktanke om at de er smuttet
helt ud og drønet ned... og så - vupti - så er de der igen.. houdini!

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-07-06 17:45

LH wrote:
> [...]
> sig ad med at
> gemme sig så totalt. De er verdensmestre i forsvindingsnumre.

Smaddergodt spørgsmål

Jeg selv prøvet det så mange gange efterhånden, og man er ved at få
"knald i låget" fordi man har (tror man) ledt alle vegne, og pludselig
sidder kræet der og glor, og det mest irriterende ved det hele er, at
man aldrig finder ud af hvor den var henne

Jeg har dog luret eet gemmested. De kan selv åbne lågerne til mit
garderobeskab, så der kan de altså godt ligge og grine ad een i lang tid
inden de giver sig til kende - men den stunt har du måske allerede
oplevet ?

Mvh Tove :)

Fra : LH

Dato : 22-07-06 18:02

Nej, det har jeg nu ikke, men jeg åbnede alle mine låger til skabe - ja
selv ned i dybfryseren blev kigget.... jeg havde nemlig lagt frostvarer ned
før i dag, så jeg svedte angsten sved inden jeg åbnede låget!! Vaskemaskine,
opvaskemaskine, ja alt blev endevendt indtil flere gange. Der blev kigget
under sofaer, bag bøger i reolerne og meget meget andet, men et sted må hun
jo have været - jeg ved bare ikke lige hvor. Min helt store skræk var at hun
var kommet ud, dels fordi hun ikke er vant til det og dels fordi jeg har en
idiot til en nabo, der kan finde på at skyde kattene (ja dem findes der
stadig nogen af - idioter altså).

LH

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-07-06 18:26

LH wrote:

> [...]
> fordi hun ikke er vant til det og dels fordi jeg har en idiot til en
> nabo, der kan finde på at skyde kattene (ja dem findes der stadig

Sig mig lige. Er manden sindssyg ? Kender han ikke loven ?

Der er jo så altid lige det, at een ting er at have ret som du har, og
en anden ting er hvad man er villig til at risikere for at få ret. Det
er jo desværre for sent når ulykken er sket.
Jeg er rystet. Godt du fandt hende - py-ha for en forskrækkelse.

Han sku' ha' nogle bank sku' han

Mvh Tove :)

Fra : LH

Dato : 22-07-06 18:40

Jeg bor på landet og ved egentlig ikke om reglerne er anderledes for det at
skyde katte. Men derfor giver jeg dig ret alligevel - for han er ikke rigtig
klog og jeg holder mig langt væk fra ham og har også sagt at han lige kunne
vove på at røre mine katte.....

LH

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 01:41

On Sat, 22 Jul 2006 19:39:41 +0200, "LH" <le_ha@privat.tele.dk> wrote:

>Jeg bor på landet og ved egentlig ikke om reglerne er anderledes for det at
>skyde katte.

Det er den ikke. Er osse både katteejer og bor på landet. Vi har dog
ingen problemer med naboerne. heldigvis.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-07-06 14:35

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> wrote in message
> [...]
> rigtig klog og jeg holder mig langt væk fra ham og har også sagt at han
> lige kunne vove på at røre mine katte.....

Det er _også_ ulovligt på landet.. jagtloven forbyder det..

Fra : Heidi

Dato : 22-07-06 18:33

> [...]
> inden de giver sig til kende - men den stunt har du måske allerede oplevet

*heheee* det lyder fuldstændigt som hér. Miver kan også dét stunt med at
åbne skabslåger og kravle ind bag alting, så man umuligt kan se hende...

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Tina

Dato : 22-07-06 22:49

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan bære en kat sig ad med at forsvinde totalt fra jordens overflade.

Andys bud er at gemme sig bag DVD afspilleren i tv-møblet, selvom jeg ikke
tror, han kan komme derind.

Katte har en forbavsende god evne til at gemme legetøj og sig selv.

En dag havde min mors kloge kat væltet et raflebæger med 12 terninger ned.
Hun fik skrabet de 11 terninger sammen igen, men den sidste var og blev væk.
Der blev kigget under alt der kunne kigges under, alt blev rystet og
tjekket - ingen terning. Og katten, den lå bare og kiggede på postyret,
indtil hun sagde til ham, at nu kunne han godt komme med den terning. Kræet
forlod rummet og vendte få øjeblikke efter tilbage med den savnede terning i
munden. Da var der ledt efter den på alle hans mulige gemmesteder - ingen
terning. Kun han selv ved hvor den lå henne.

Tina

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 01:42

On Sat, 22 Jul 2006 17:11:55 +0200, "LH" <le_ha@privat.tele.dk> wrote:

>Hvordan bære en kat sig ad med at forsvinde totalt fra jordens overflade.

Det er bare en evne de har!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kate

Dato : 23-07-06 08:31

> Nå, men det endte godt, men hvordan hulen bære katte sig ad med at
> gemme sig så totalt. De er verdensmestre i forsvindingsnumre.

Hæhæhæ, kender følelsen. Jeg gjorde det så sent som i denne. Her i
denne hede gider det ikke ret meget og jeg kom lidt senere hjem end jeg
plejer, bare en timestid, men Mowgli og Doughnut kom skrigede ud. Ja,
mad var det første de tænkte på. Da jeg serverer kommer Lante ikke og
det er der egentligt ikke noget unormalt i, han gider ikke spise i
denne varme. Alligevel vil jeg da gerne ha' mit goddag-møs. Mit hus er
ret småt og i et plan, jeg synes ikke det burde være svært at finde en
kat på ca 4 kg, men væk var han. Jeg begyndte også så småt at panikke
fordi han bare ikke var til at finde. Indtil han pludseligt står og ser
ud som om jeg er rablende gal, hvad hyler du for, kunne han se til at
ville spærge. Dumme kat

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-07-06 16:49

LH wrote:

> Hvordan bære en kat sig ad med at forsvinde totalt fra jordens overflade.

Tværbjælkerne i sofaen er en klassiker for vores killinger. Der kan man
ligge oppe og være helt usynlig.

Men deres yndlingssted er dog lidt "uhyggeligt", og der gik et stykke
tid, før vi fattede, det fandtes: I vores køkkenelementer er der
åbninger ved soklerne "opad" under skabet. Nogle steder fører disse
huller ind til et sandt tunnelsystem med rørlægning og den slags. Dér
bor mislingerne, når vi ikke er hjemme. Når vi kommer hjem, kommer
misserne ud.

Vi har prøvet at lukke hullerne i starten og gjort en masse, men lige
meget hjælper det. De *vil* derind. Jeg er lidt nervøs for det, fordi vi
på ingen måde kan se, hvad der foregår derinde eller nå ind til dem.

Vi håber, de snart bliver for store til at kunne passere gennem hullerne

Mvh
Kevin Edelvang