vaccination
Fra : Pia Wittendorf

Dato : 21-07-06 17:57

Jeg har en killing på 14 uger og som kun er indekat. Er det nødvendigt
at den bliver vaccineret?

Med venlig hilsen
Pia Wittendorf
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 18:01

"Pia Wittendorf" <piwiKATTE@BAKKEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en killing på 14 uger og som kun er indekat. Er det nødvendigt
> at den bliver vaccineret?
>

> Med venlig hilsen
> Pia Wittendorf
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Det er helt op til dig.
Men hvis den ved et tilfælde kommer ud , stikker af. Så ja
Og hvis den skal passes på en kattepension, Så ja.

Så gør hvad du vil.
Mvh Allan

Fra : Kari Eiffert

Dato : 21-07-06 18:29

"Pia Wittendorf" <piwiKATTE@BAKKEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en killing på 14 uger og som kun er indekat. Er det nødvendigt
> [...]
Selvom vores tre er indekatte bliver de vaccineret hver år. Tør simpelthen
ikke tage chancen. Der kan jo ske så meget, og de er nu hurtige de små
misser, så lige pludselig kan de smutte.

Har i øvrigt hørt at nogen sygdomme kan være luftbårne. Kan ikke huske hvor
jeg har hørt og hvilke sygdomme det handler om :o/
Nå ja og så får de jo også et årligt tjek samtidig med og det synes jeg er
rigtigt rart

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 22-07-06 14:56

Pia Wittendorf <piwiKATTE@BAKKEtele2adsl.dk> wrote in

> Jeg har en killing på 14 uger og som kun er indekat. Er det
> nødvendigt at den bliver vaccineret?

Jeg har aldrig turdet lade være selvom mine også er indekatte. Jeg har
kontakt med mange mennesker som har udekatte, og der er flere katte som
går frit her hvor jeg bor og jeg kan ikke alde være med at hilse på dem
hvis de kommer hen til mig. Godt nok vasker jeg hænder inden jeg rører
mine egne katte, men jeg tør alligevel ikke løbe risikoen.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.