Hvem laver indhegninger?
Fra : Kate

Dato : 21-07-06 15:34

Ja, jeg ved Poda gør, men findes der andre (på Sjælland)?
Min have er temmeligt lille, men jeg vil gerne have hegnet den ind så
kattene kan nyde det gode vejr på terassen sammen med mig. Poda har
givet tilbud på at lave det, men jeg er noget rystet over prisen skal
jeg blankt erkende. Desværre har jeg ikke mulighed for selv at lave
det, det har jeg ikke kræfter til og skal derfor have det udført. Men
er der kun Poda som gør i den slags?

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Anja P. Johansen

Dato : 21-07-06 16:04

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg blankt erkende. Desværre har jeg ikke mulighed for selv at lave
> det, det har jeg ikke kræfter til og skal derfor have det udført. Men

Hejsa!

Hvad med det lokale byggemarked eller en tømrer?

MVH Anja

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 16:00

> [...]
> jeg blankt erkende. Desværre har jeg ikke mulighed for selv at lave
> det, det har jeg ikke kræfter til og skal derfor have det udført. Men

Hej Kate prøv at ringe til nogle lokale anlægsgardnere, Hvis de kan finde ud
af at lave en stensætning kan de vel også lave et hegn

Men du skal nok selv fortælle, hvilke materialer der skal bruges, og hvordan
det skal se ud.

Ellers ender du med et HN hegn som mig efter 1,5 år er hegnet rustet
igennem.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 21-07-06 16:16

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Men du skal nok selv fortælle, hvilke materialer der skal bruges,
> og hvordan det skal se ud.

Ja, og det har jeg jo ingen forstand på. Jeg er så typisk et
lejlighedsbarn som man kan være. Efter 40 år boende i lejlighed ved jeg
intet
Det er meget vigtigt for mig at det blive lavet solidt og godt for jeg
kan ikke bære at miste flere katte. (Har for mange år siden mistet en
til udelivet.)

> Ellers ender du med et HN hegn som mig efter 1,5 år er hegnet
> rustet igennem.

Ja, og det har jeg jo heller ikke lyst til. Problemet er at jeg har
hørt meget godt om Poda, men mit budget er ikke til den pris de har
givet mig. Og nu havde jeg virkeligt sat mig op til at NU skulle det
være, så jeg kan nyde sommeren uden at undvære de bepelsede

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 16:37

"Kate" skrev i en meddelelse

Så ring og sig det skal laves som poda hegn

Og jeg tror jeg gav ca 4000 - 5000 for mit og en masse arbejde.
Det tog en hel sommer at få op, Nu kan jeg ikke huske hvor mange meter hegn
der er, men der er ca 24 stolper med Ca 2 M immellem + 2 porte med stolper.
+ el hegn.

Det var et hurtigt skøn, med kig ud af havedøren.

Og Hvad ville Poda have for et hegn?

Mvh Allan

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 21-07-06 16:47

> Og Hvad ville Poda have for et hegn?

De har lavet et tilbud på 11.600kr, det er så med el og opsat. Altså en
færdig pakke.

Nu ved jeg jo godt at et Poda-hegn ikke er helt billigt, men jeg må jo
indrømme at jeg forventer at det så kan holde ihvert fald mine
nuværende kattes liv ud, dvs forhåbentligt minimum 10år, da Mows som er
den yngste kun er 4år.

Hmmm, måske de 11kkr ikke er helt urimeligt, det er bare det at jeg
ikke havde forestillet mig at det ville koste så meget.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 17:02

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

Det er jo svært at afgører hvad prisen er på din indhegningen, når du kun
skriver , det er en lille have

Og jeg var lige ude og skridte af. Ja langs hegnet, og der er ca 2 til 2,5+
M mellem stolperne.

Og det bliver endnu værrer når jeg skal sige hvor mange kvadretmetre der er
indhegnet.
For hegnet er en trekant med huset som en del

Mvh Allan
Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 16:52

> Hmmm, måske de 11kkr ikke er helt urimeligt, det er bare det at jeg
> ikke havde forestillet mig at det ville koste så meget.

Det var da også en lidt pebret pris. Nu er det jo en lille rækkehus have, vi
taler om ik`?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Kate

Dato : 21-07-06 17:40

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote in

> "Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da også en lidt pebret pris. Nu er det jo en lille
> rækkehus have, vi taler om ik`?

Jo, det er det. Hele grunden er 330kvm, men noget optages af hus,
carport og forhave, så baghaven er vel på 150kvm, højst.

Fra : Denise

Dato : 21-07-06 17:21

Kate wrote:
> [...]
>
> Hmmm, måske de 11kkr ikke er helt urimeligt, det er bare det at jeg
> ikke havde forestillet mig at det ville koste så meget.

Hmm, du har trods alt fået et tilbud fra dem, det er mere end hvad jeg har
fået. Hvor mange m2 er din have.
Ja, jeg har så heller ikke fundet en løsning, men en anlægsgartner er måske
et godt bud. Det tror jeg, at jeg vil tænke over selv. Men jeg er godt klar
over, at det kræver fældning af nogle træer hist og pist ved hegnet hos os.
Så Kate, prøv en anlægsgartner.
Eller måske skal vi sætte en annonce i avisen "Handyman ønskes til opsætning
af havehegn så vores katte ikke kan løbe ud" haha
Der skal nok være nogle pensionerede Handymænd der gerne vil tjene en
skilling.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 21-07-06 17:44

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Hmm, du har trods alt fået et tilbud fra dem, det er mere end hvad
> jeg har fået.

Ja, og det gik endda forbavsende hurtigt. Der var en forrige tirsdag og
tilbuddet lå i postkassen igår.

> Hvor mange m2 er din have.

Ved jeg ikke helt, men mit skøn er 150kvm der skal hegnes ind.

> Ja, jeg har så heller ikke fundet en løsning, men en anlægsgartner
> er måske et godt bud. Det tror jeg, at jeg vil tænke over selv.

Ja, det var måske ikke noget helt dumt forslag.

> Men jeg er godt klar over, at det kræver fældning af nogle træer
> hist og pist ved hegnet hos os. Så Kate, prøv en anlægsgartner.

Jeg fældede pæretræet for et par weekender siden. Det stod dumt og der
var helt klart sygdom i det, så jeg tog beslutningen og fjernede det.
Der er desuden et kirsebærtræ som nok skal beskæres ret kraftigt for
ikke at komme i kontakt med hegnet hvis/når det kommer.

> [...]
> opsætning af havehegn så vores katte ikke kan løbe ud" haha
> Der skal nok være nogle pensionerede Handymænd der gerne vil tjene

Hæhæhæ, ja, men jeg vil jo gerne være sikker på at det bliver lavet
solidt da jeg jo så nødigt vil miste pelsboldene

Fra : Sus@nne

Dato : 21-07-06 17:44

Hej

Prøv disse... De skulle i alt fald være noget billigere end poda... I alt
fald til Heste ;0)
http://www.pithegn.dk/

Hilsen
Susanne

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : RC

Dato : 21-07-06 21:57

> [...]
> jeg blankt erkende. Desværre har jeg ikke mulighed for selv at lave
> det, det har jeg ikke kræfter til og skal derfor have det udført. Men

Hej Kate.

Hvad med at inv. de der har lyst en lør - eller søndag fra kattegruppen.
Du kunne så starte op med morgenbrød og gl.dansk til alle, derefter byde på
frokost m.v. senere.
Det kunne blive en hyggelig dag for alle med opsæt af hegn til dine rødder.
Et forslg herfra - som ikke vil knuse din konto for meget , efter at du har
købt hus.

Håber, at rødderne & dig har det godt.

Knus,
Anya , Tildemusen & Miss Soffi.

Fra : Kate

Dato : 22-07-06 14:53

"RC" <2468@jubii.dk> wrote in

> Det kunne blive en hyggelig dag for alle med opsæt af hegn til
> dine rødder.

Hihihi, det er såmænd et udmærket forslag. Gad vidst hvor mange der
gider køre helt herop, der er trods alt 80km fra Husum, dvs ca. 100km
fra Kbh centrum vil jeg tro

Jeg har brugt tid nu, istedet for at være i haven i denne varme, på at
kigge rundt på nettet og umiddelbart ser det ud til at materialerne
alene let kan beløbe sig til ml 5000 og 6000 og jeg ved jo godt at
arbejdskraften er den dyreste i alle tilfælde.

Hmmm, jeg mærker at min mor nok må låne mig lidt 1000lapper som hun har
lovet

Fra : Lotte

Dato : 23-07-06 06:35

>der er trods alt 80km fra Husum, dvs ca. 100km
> fra Kbh centrum vil jeg tro

Nu er det vel ikke alle der bor i KBH - vi er da nogle stk fra andre
egne af landet :D

Fra : Kate

Dato : 23-07-06 08:26

Lotte <lotte.sylvan@mail.tele.dk> wrote in

> Nu er det vel ikke alle der bor i KBH - vi er da nogle stk fra andre
> egne af landet :D

Det er klart, men jeg har lagt mærke til på hjemmeside at de fleste
faktisk bor i Kbh og jeg regner ikke med at der er mange som ville
komme fra jylland, må jeg ærligt tilstå. Men det ku' selvfølgeligt være
hyggeligt.
Jeg har været til kattetræf flere steder og hvergang har det været
enormt hyggeligt.